عمومی

اپل استور در آستانه رویداد WWDC 2022 از دسترس خارج شد

اپل هفته گذشته، اعلام کرد سی‌وسومین رویداد WWDC قرار است که در بازه‌ی ۶ تا ۱۰ ژوئن برگزار شود. اکنون با نزدیک‌ شدن به برگزاری رویداد و طبق سنت همیشگی، کوپرتینویی‌ها استور آنلاین خود را برای اضافه‌کردن اطلاعات و محصولات جدید از دسترس کاربران خارج کرده‌اند.

به‌طور کلی، انتظار می‌رود کانون توجه اپل به قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید معطوف شده باشد؛ اما رونمایی سخت‌افزارهای جدید نیز دور از انتظار نخواهد بود. اپل احتمالاً به‌عنوان بخشی از سخنرانی اصلی پیش‌نمایشی از سیستم‌عامل‌های بعدی خود را ارائه خواهد داد. همچنین، گمان می‌رود که این شرکت در رویداد از برخی محصولات سخت‌افزاری مانند مک‌بوک ایر بازطراحی‌شده رونمایی کند.

  • هرآنچه از رویداد WWDC 2022 اپل انتظار داریم [به‌همراه ویدئو]

از قرار معلوم، سیستم‌عامل آیپدها شامل تغییرات زیادی خواهد شد و ظاهراً iPadOS 16 می‌تواند مولتی تسکینگ را به سطح کامپیوترهای مک برساند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که اپل قصد ندارد رابط کاربری iOS 16 را دستخوش تغییرات زیادی کند و ظاهراً عمده تغییرات در نحوه تعامل با رابط کاربری و اپلیکیشن‌های اختصاصی جدید خلاصه خواهد شد.

سیستم‌عامل کامپیوترهای مک نیز همواره یکی از ارکان مهم رویدادهای WWDC بوده و در رویداد پیش‌ رو با قابلیت‌ها و نامی جدید رونمایی می‌شود. افزون‌براین، اپل از سیستم‌عامل tvOS 15 رونمایی خواهد کرد که علاوه بر دستگاه پخش محتوای اپل، قدرت نرم‌افزاری هوم پادها را نیز تأمین می‌کند.

طبق روال معلوم، lastech رویدادهای بزرگ فناوری را پوشش خواهد داد و قطعاً بزرگ‌ترین آن‌ها، یعنی رویدادهای اپل نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود؛ بنابراین کاربران می‌توانند امشب، ۱۶ خرداد، نیم‌ساعت پش از آغاز رویداد در وب‌سایت حضور داشته باشند و پخش زنده lastech را دنبال کنند.

افزون‌براین، تحریریه lastech سعی دارد که در خلال برگزاری رویداد، پوشش مناسبی را از اخبار و حواشی پیرامون محصولات معرفی‌شده ارائه بدهد؛ ازاین‌رو، افرادی که تمایل به تماشای ویدئویی رویداد را ندارند می‌توانند اخبار لحظه‌به‌لحظه وب‌سایت را دنبال کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا