بازی

هیدئو کوجیما شاید در مراسم Gamescom 2022 حضور داشته باشد

هیدئو کوجیما شاید در مراسم Gamescom 2022 حضور داشته باشد

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای تاریخ صنعت ویدئو گیم مسحوب می‌شود و این احتمال وجود دارد که در مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ (Gamescom 2022) حضور داشته باشد. 

امروز کوجیما تصاویری از نرم‌افزار ادیت روی پی‌سی خود منتشر کرده و اعلام کرد که فعلا کار تدوین را به پایان رسانده است. این موضوع نشان می‌دهد که او روی تدوین تریلری جدید کار می‌کرده و از آنجایی که فاصله زیادی با آغاز گیمزکام نداریم، احتمال حضور این بازی‌ساز در رویداد امسال وجود دارد. 

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

کوجیما و جف کیلی رابطه نزدیکی با هم دارند و به همین خاطر حضور او در مراسم شب افتتاحیه دور از انتظار نیست. اما کوجیما پروداکشنز چه عنوانی را برای گیمزکام امسال آماده کرده است؟ گزینه اول Death Stranding 2 است که چندی پیش ساخت آن لو رفت و گزینه دوم نیز می‌تواند پروژه مشترک کوجیما با مایکروسافت و ایکس باکس باشد. 

البته سونی در Gamescom 2022 حضور ندارد و به همین خاطر شانس معرفی دث استرندیگ ۲ کم می‌شود. مراسم Opening Night Live به میزبانی جف کیلی در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) با حضور طرفداران برگزار می‌شود. این مراسم ۲ ساعت طول خواهد کشید و قرار است بازی‌ها و توسعه دهندگان زیادی در آن حضور داشته باشند.

گیمزکام قرار است از روز ۲ تا ۶ شهریور در شهر کلن آلمان برگزار شود و یک رویداد ترکیبی خواهد بود که علاوه بر محل همایش، همزمان به صورت آنلاین نیز برگزار خواهد شد. مدتی قبل سونی، نینتندو، اکتیویژن بلیزارد و تیک-تو اعلام کردند که در گیمزکام ۲۰۲۲ حضور نخواهند داشت.


 امانگ آس با قوانین کانتر استرایک

تماشا در کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا