بازی

دموی جدید Wo Long ماه آینده برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر می‌شود

دموی جدید Wo Long ماه آینده برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر می‌شود

شرکت Koei Tecmo به تازگی اعلام کرده که دموی جدیدی از بازی Wo Long: Fallen Dynasty را در ماه فوریه منتشر خواهد کرد.

این نسخه‌ی نمایشی در روز جمعه ۲۴ فوریه مصادف با ۵ اسفند منتشر خواهد شد و برخلاف دموی محدود قبلی که در ماه سپتامبر منتشر شد، علاوه بر کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن، از طریق استیم و فروشگاه مایکروسافت روی رایانه‌های شخصی نیز در دسترس خواهد بود.

داده‌های ذخیره شده از این دمو نیز به بازی نهایی منتقل می‌شود و کسانی که آن را تکمیل کنند، بسته الحاقی «Crouching Dragon Helmet» را دریافت خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم اکشن جنایی با یک گره داستانی کورهفت‌تیرکشی در موقعیت بن‌ بست مکزیکی
۱۰ فیلم اکشن جنایی با یک گره داستانی کور

این عنوان که خرداد ماه امسال در شوکیس بازی‌های ایکس باکس و بتسدا معرفی شد، حاصل همکاری فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه‌کننده Nioh و ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، تهیه‌کننده بلادبورن است.

این بازی در چین فئودالی جریان داشته و شما نقش یک سرباز بی‌نام را برعهده دارید. استودیو همچنین یک سیستم اخلاقی نیز برای Wo Long: Fallen Dynasty توسعه داده تا وزن بیشتری به تصمیمات شما دهد. مدت زمان لازم برای اتمام این بازی ۴۰ ساعت است، اما پس از آن چالش‌های در مقابل بازیکنان قرار داده خواهد شد.

دموی جدید Wo Long ماه آینده برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر می‌شود - lastech

در طول راه شما نه تنها با شیاطین و هیولاهای بی‌ شماری مواجه می‌شود، بلکه جنگ‌سالاران مشهور و مغز متفکران نظامی تاریخ چین از جمله لیو بی، کائو کائو و سان جیان را هم ملاقات خواهید کرد. شما همچنین با پیش‌خرید کردن بازی می‌توانید به چند ست زره جالب به عنوان مزایای اضافی دسترسی پیدا کنید. 

Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارچ (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. این عنوان همچنین از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم‌های اکشن ایرانی آشنا شویدبزن‌ بزن‌های وطنی
با بهترین فیلم‌های اکشن ایرانی آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گزارش صنعت بازی ایران در سال ۱۴۰۰ را منتشر کرد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا