رمز ارز

پیش‌بینی شکست بازی‌های بلاکچینی صحت دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اتفاقات ناگوار اخیر در پروژه STEPN، گمانه‌زنی‌ها در مورد شکست قریب‌الوقوع بازی‌های بلاکچینی برای کسب درآمد، افزایش یافته است.
در تاریخ چهارم ژوئن، STEPN از پیاده‌سازی یک مکانیسم ضد تقلب در بازی‌اش خبر داد. با توجه به رشد سریع کاربران بازی‌های بلاکچینی، پایداری این شبکه‌ها تبدیل به مشکلی بزرگ شده است.
برای مثال، برخی کاربران STPEN از ربات‌ها و جعل GPS برای افزایش توکن‌های خود استفاده کرده‌اند. STEPN گفته است با ارتقای سیستمش که با توقف پلتفرم همراه بود، برخی بازیکنان به‌عنوان ربات شناسایی‌شده‌اند. این موضوع در نتیجه ارسال ۲۵ میلیون حمله DDOS در مدت‌زمانی کوتاه به سرور این شبکه بود که در پی آن، برخی از کاربران اخراج شدند.
به دنبال این اتفاق، هر دو توکن بومی STEPN با کاهش قیمت مواجه شدند. طی ۲۴ ساعت، قیمت توکن GMT با ۶ درصد کاهش به ۰٫۹۵۳۷ دلار سقوط کرد و حجم معاملاتش نیز بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت. توکن GST-SOL نیز در مدت مشابه با کاهش قیمت ۱۹٫۱۸ درصدی مواجه شد.
شاخص قدرت نسبیGMT با یک منحنی نزولی در نزدیکی عدد ۳۵ حرکت می‌کند. خط روند EMA 50 نیز بالاتر از قیمت این ارز در زمان انتشار این خبر قرار دارد. این آمار نشان‌دهنده تسلط خرس‌ها بر بازار GMT و افزایش فشار فروش هستند.
در زمان نگارش این خبر، شاخص تسلط شبکه‌های اجتماعی (Social Dominance) و حجم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی (Social Volume) GMT، به ترتیب بیش از ۷۰ و ۹۲ درصد کاهش را نسبت به پنج روز پیش نشان می‌دهند.
این در حالی است که شاخص تسلط شبکه‌های اجتماعی GST-SOL در چهار روز گذشته، ۲۶۱ درصد رشد داشته، اما شاخص social volume آن با کاهش ۹۷ درصدی مواجه بوده است.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج رایگان هدیه بگیری!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا