بازی

سریال ارباب حلقه‌ ها قصد رقابت با فیلم‌های پیتر جکسون یا Game of Thrones را ندارد

سریال ارباب حلقه‌ ها قصد رقابت با فیلم‌های پیتر جکسون یا Game of Thrones را ندارد

در حالی که سریال ارباب حلقه ها تحت عنوان The Rings of Power از سرویس استریم آمازون پرایم تلاش می‌کند تا سریال بزرگ و محبوبی شود که جهان را مجذوب خود می‌کند، اما با این حال سعی نمی‌کند با سه‌گانه فیلم‌های پیتر جکسون یا سریال Game of Thrones رقابت کند.

مجله Empire به تازگی بخشی از مصاحبه با یکی از سازندگان سریال را به اشتراک گذاشته که پنجشنبه همین هفته در شماره جدید این مجله منتشر خواهد شد. در این مصاحبه، سازندگان در رابطه با رقابت سریال با دیگر رقبا صحبت کردند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها

پاتریک مک‌کی، یکی از شورانرهای سریال ارباب حلقه ها، در مصاحبه با این مجله شاهکار چشمگیر پیتر جکسون و تیم ساخت آن‌ها با اقتباس‌ بسیار خوب از آثار تالکین را مورد تمجید و تحسین قرار داد و گفت که تیم ساخت سریال جدید تنها «از دور آن را تحسین می‌کنند».

مک‌کی گفت:

هرکسی که به سراغ سریال ارباب حلقه ها می‌رود، نمی‌تواند به این موضوع فکر نکند که چقدر پیتر جکسون بخش‌های زیادی از این آثار را به خوبی اقتباس کرده است. اما ما صرفا از دور کار او را تحسین می‌کنیم. The Rings of Power تلاش نمی‌کند که با او رقابت کند.

مجله امپایر همچنین تصویری اختصاصی از یک ترول برفی از The Lord of the Rings: The Rings of Power را به اشتراک گذاشت.

ارباب حلقه ها

سریال Game of Thrones یکی دیگر از آثاری است که سریال ارباب حلقه ها قصد رقابت با آن را ندارد. بازی تاج و تخت به عنوان یک IP مقایسه جالبی است زیرا نه تنها شباهت‌هایی با ارباب حلقه ها دارد، بلکه سریال پیش درآمد آن تحت عنوان House of the Dragon تنها چند هفته قبل از حلقه‌های قدرت پخش خواهد شد.

با این حال به گفته مک‌کی، آن‌ها به تالکین وفادار می‌مانند و درگیر چشم و هم چشمی نمی‌شوند. او گفت:

با چشم و هم چشمی می‌توانید روحیه خود را از دست بدهید، اما یکی از شعارهای اصلی ما در این مورد :بازگشت به منبع اصلی» بود. اگر تالکین بود چه کاری انجام می‌داد؟ برخی از آثار رقیب تنها در یک اکتاو واقعا زیبا می‌نوازند، اما تالکین تمام نت‌ها را با یکدیگر روی پیانو می‌نواخت.

در این داستان‌ها، هیجان، دوستی و شوخ‌طبعی وجود دارد که هری پاتر به خاطر آن بسیار محبوب شد. اما مفاهیم عمیق، پیچیده، سیاسی، تاریخی و اسطوره‌شناسی نیز در آن وجود دارد. بنابراین به جای اینکه نگران بشیم بقیه چه کار می‌کنند، هدف ما این بود که در داستان خود عمیق‌تر شویم.

پخش سریال ارباب حلقه ها The Rings of Power از تاریخ ۲ سپتامبر یا ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت مالک – زخم کاریمکبث زخمی!
تحلیل شخصیت مالک – زخم کاری


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا