بازی

تاریخ برگزاری رویداد Future Games Show مشخص شد

تاریخ برگزاری رویداد Future Games Show مشخص شد

از آنجایی که امسال مراسم E3 به صورت کامل کنسل شده، به جای آن کنفرانس‌ها و رویداد های متنوعی دیگری برگزار می‌شوند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها Future Games Show است. 

مطلب پیشنهادی:پنج اتفاق مهمی که E3 امسال رو هیجان‌انگیزتر می‌کنهکنسول جدید و بازی‌هایی که سال‌ها منتظرشان بودیم
پنج اتفاق مهمی که E3 امسال رو هیجان‌انگیزتر می‌کنه

فصل مراسم‌ها با Summer Game Fest در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) آغاز و سپس رویداد Future Games Show در ۲۱ خرداد برگزار می‌شود. این رویداد ۶۰ دقیقه‌ای شامل تعداد تریلرهایی از بازی‌های معرفی شده، معرفی بازی‌های جدید و یک سری غافلگیری‌ برای بازیکنان می‌شود. حضور استودیوهای Thunderful، تیم 17 و Amanita Design نیز در این کنفرانس تایید شده است. 

مایکروسافت و بتسدا هم کنفرانس خود را برای روز بعد آماده کرده و این رویداد در کنار PC Gaming Show در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار می‌‌شود. مایکروسافت در این رویداد بازی‌های جدید معرفی می‌کند و اطلاعات بیشتری از بازی‌های انحصاری خود را با طرفداران در میان قرار خواهد داد. شایعات همچنین اشاره دارند که تقریبا تمامی استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس چیزی برای این رویداد آماده کرده‌اند.

رویداد Future Games Show

سونی در این زمینه سکوت پیشه کرده و تاکنون به تاریخ برگزاری رویداد بعدی خود اشاره نکرده است. این شرکت طی چند سال گذشته در E3 غایب بوده، ولی رویداد اختصاصی خودش به نام استیت آو پلی را دارد. دو سری شایعه درباره تاریخ برگزاری استیت آو پلی به گوش می‌رسد، یکی به اواخر خرداد و دیگری به اواخر تابستان اشاره دارد.


جی تی ای، اما هر چقدر در بیاری پول واقعی میگیری

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا