بازی

رویداد Summer Game Fest بیشتر روی بازی‌های از قبل معرفی شده تمرکز خواهد داشت

رویداد Summer Game Fest بیشتر روی بازی‌های از قبل معرفی شده تمرکز خواهد داشت

جف کیلی، خبرنگار و مجری مشهور صنعت گیم، از بینندگان خواست تا «انتظاراتشان را مدیریت کنند»، چرا که رویداد Summer Game Fest پیش رو غالبا روی بازی‌هایی که از قبل معرفی شده‌اند تمرکز خواهد داشت.

او اخیرا در یک جلسه صوتی توییتری یا همان اسپیس حضور داشت و از اشتیاقش برای نمایش‌های Summer Game Fest صحبت کرد. او اعلام کرد که هم بازی‌های بزرگ و هم عناوین مستقل در این رویداد نمایش خواهند داشت، و قرار است شاهد نمایش‌هایی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس هم باشیم.

البته او اضافه کرد که مایکروسافت احتمالا نمایش‌های بزرگش را برای رویداد خودش نگه می‌دارد. او همچنین به شکل گنگی به حضور نینتندو در این برنامه اشاره کرد که البته چیز خاصی را هم تایید نکرد («دوست داریم آن‌ها را در برنامه داشته باشیم، اگر و زمانی که خودشان بخواهند»).

Summer Game Fest

بعد از این که او به برخی از نمایش‌ها و مهمانان تایید شده (گیم پلی The Callisto Protocol و Modern Warfare 2، نمایش Gotham Knights و حضور راک) اشاره و زمان Summer Game Fest را «بین یک ساعت و نیم تا دو ساعت» اعلام کرد، جف کیلی گفت که این برنامه بیشتر روی بازی‌های از قبل معرفی شده تمرکز خواهد داشت. او سپس از بینندگان خواست تا انتظارات معقولی نسبت به دیدن اخبار شوکه‌کننده در رویداد داشته باشند، و برخی از شایعات اینترنتی را دیوانه‌وار خواند.

ما یکی دو معرفی بازی جدید، و اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، چند سورپرایز خواهیم داشت. اما [سامر گیم فست] قطعا برنامه‌ایست که بیشتر روی چیزهایی که معرفی شده‌اند تمرکز دارد.

پس چیزهای خوبی برایتان داریم، اما قطعا انتظاراتتان را از نظر شوک‌های مگاتنی که شاید انتظار دارید مدیریت کنید. این گیم آواردز نیست. ما چیزهای خوبی برای نمایش داریم اما هشدار می‌دهم که شایعات دیوانه‌وار راجع چیزهایی که مردم فکر می‌کنند قرار است معرفی شوند را جدی نگیرید.

او در نهایت اشاره کرد که چطور همانند تریلر Elden Ring در رویداد سال گذشته، رونمایی‌های جدید از بازی‌های قبلا معرفی شده می‌توانند به اندازه معرفی‌های کاملا جدید جذاب باشند.

برنامه Summer Game Fest قرار است پنجشنبه همین هفته یعنی ۱۹ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ برگزار شود. همچون همیشه، lastech در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود این رویداد را کامل پوشش خواهد داد، پس منتظر آن باشید.


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا