رمز ارز

بزرگ‌ترین فروش توکن‌های NFT در تاریخ! ماجرا از چه قرار است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه جهانی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در مورد انگیزه جفری هوانگ (Jeffrey Hwang)، معروف به برادر بزرگ ماچی (Machi Big Brother) که بیش از 1000 توکن NFT از چهار مجموعه سطح 1 را در یک روز به قیمت بیش از 18 میلیون دلار فروخت، صحبت می‌کنند. هفته گذشته، او یکی از بزرگ‌ترین برندگان ایردراپ بازار بلور (BLUR)، رقیب تازه کار بازار معروف اوپن‌سی (OpenSea) بود.
اندرو تورمن، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در شرکت تحقیقاتی پیشرو نانسن، متوجه فعالیت جالب جفری هوانگ، معامله‌گر کهنه‌کار NFT شد که در 23 تا 24 فوریه، NFTهای خود را به طور انبوه می‌فروخت که این توکن‌ها، از گران‌ترین مجموعه‌های این بخش بودند.
به عنوان مثال، در میان 1010 توکن NFT، هوانگ تعداد 90 توکن Bored Apes Yacht Club (BAYC)، تعداد 191 توکن Mutant Ape Yacht Club (MAYC)، تعداد 112 Azuki و تعداد 308 Otherdeed NFT فروخت که در مجموع، بیش از 18 میلیون دلار به دست آورد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

او همچنین 7000 اتریوم به استخر سپرده بازار بلور، پرفروش‌ترین بازار NFT در سال 2023 و خطرناک‌ترین رقیب اوپن‌سی واریز کرد. البته این نهنگ هنوز 11000 اتریوم را در NFT های مختلف نگه داشته است؛ بنابراین حمله او به بازارها بسیار دور از ذهن است.
شایان ذکر است که Machi Big Brother، مقدار 1 میلیون توکن BLUR را در نتیجه ایردراپ اخیر دریافت کرد و تحلیلگران Arkham فاش کردند که او بلافاصله تمام جوایز حاصل از ایردراپ را به قیمت 1.3 میلیون دلار فروخت.
اندرو تورمن به برخی از جنبه‌های انگیزه هوانگ اشاره کرد و گفت ابتدا او ممکن است علاقه‌مند به دریافت ایردراپ‌های آتی BLUR برای فعالیت خود باشد. ثانیا او فقط ممکن است سود خود را از معاملات قبلی برداشت کرده باشد.
البته ممکن است شاهد یک دستکاری عظیم هم در بازار باشیم. تورمن تأکید کرد که چنین کمپین‌های فروشی در کانون توجه معامله‌گران NFT هستند و ممکن است علاقه به خرید BAYC ،MAYC و سایر مجموعه‌های برتر را تسریع کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا