رمز ارز

چرا باید به آینده کاردانو خوش‌بین باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گای ترنر (Guy Turner)، مؤسس و مجری برنامه تفسیری بسیار محبوب بازار ارزهای دیجیتال Coin Bureau، در مصاحبه‌ جدید خود در مورد کاردانو (ADA) صحبت کرده است.

او می‌گوید:

من در حال حاضر به ADA امیدوارم. درست است که مشکلات خود و مخالفان خود را دارد، اما من فکر می‌کنم که اخیراً پیشرفت زیادی داشته است. ارتقای Vasil به نظر خیلی خوب پیش رفت و بدیهی است که یک جامعه واقعاً اختصاصی برای کاردانو وجود دارد که من آن را دوست دارم … و فکر می‌کنم که این یک امتیاز بزرگ در دنیای کریپتو است؛ زیرا این پروژه‌ها به کاربران نیاز دارند، آنها به جوامع برای بقا نیاز دارند. بنابراین، من این واقعیت را در مورد کاردانو دوست دارم که تعداد زیادی ارتقای برنامه‌ریزی‌شده برای آن وجود دارد. ما Hydra را داریم که بیشتر روی مقیاس‌پذیری متمرکز است و من فکر می‌کنم آینده روشنی برای کاردانو وجود دارد.

در 14 فوریه 2023، شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال سنتیمنت (Santiment) نگاهی دقیق‌تر به کاردانو انداخت، که در حال حاضر هفتمین دارایی رمزارزی برتر، از نظر ارزش بازار است. به گزارش سنتیمنت، چندین معیار مثبت و منفی برای ارزیابی وضعیت فعلی کاردانو وجود دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

از جنبه مثبت، تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها با ارزش 100 هزار دلار یا بیشتر به طور چشمگیری افزایش یافته است (به طور متوسط 1700 تراکنش در روز در ماه فوریه در مقایسه با 300 تراکنش در ژانویه). علاوه بر این، آدرس‌های نهنگ و کوسه‌هایی که دارای 10 هزار تا 10 میلیون ADA هستند، از زمان سقوط FTX در نوامبر 2022، 659.53 میلیون واحد ADA به ارزش 235.5 میلیون دلار را جمع‌آوری کرده‌اند. همچنین، میانگین بازده معامله‌گرانی که در قلمرو منفی قرار دارد، خطر کمتری را برای خرید در کاردانو در حال حاضر نشان می‌دهد.

با این حال، برخی از معیارهای منفی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود؛ مانند مدتی که ارزها در یک آدرس نگهداری می‌شوند، به طور قابل توجهی افزایش یافته است و میانگین آن از 267 روز به 407 روز در شش ماه گذشته رسیده است. علاوه بر این، تعداد آدرس‌های فعال روزانه شبکه ADA کاهش یافته و از 85000 در نوامبر به 62000 در حال حاضر کاهش یافته است.
به طور کلی، سنتیمنت معتقد است که در مورد کاردانو بیشتر از بدبین بودن، باید خوش‌بین بود. علاوه بر این، احساسات معامله‌گران نسبت به ADA در حال حاضر کمی منفی است که می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که کاردانو با یک انفجار قیمت می‌تواند بازار را شگفت‌زده کند.

منبع

کریپتو گلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا