بازی

پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال Westworld منتشر شد

پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال Westworld منتشر شد

شبکه HBO در مراسم پایانی جشنواره تلویزیونی ATX، پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال Westworld منتشر کرد.

پوستر جدید در طی پنلی که لیزا جوی، یکی از خالقان سریال، به همراه آلیسون شاپکر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی حضور داشتند، رونمایی شد. ستاره‌های سریال ایوان ریچل وود، جفری رایت، لوک همسورث و آنجلا سارافیان نیز در این مراسم حضور داشتند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیتبازگشت کارگردان جنجالی با عنوانی خسته‌کننده
نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیت

جیمز مارسدن که در فصل‌های اول و دوم این سریال حضور داشت نیز یک حضور غافلگیرکننده در پنل داشت و از بازگشت دوباره خود به فصل چهارم سریال Westworld خبر داد. آریانا دبوز و دانیل وو نیز به همراه آرون پال در این سریال بازی می‌کنند.

پوستر جدید تنش همیشگی موجود در سریال بین زندگی بیولوژیک و تکنولوژیک را با بازوی روباتیکی که به داخل جمجمه می‌رسد، نشان می‌دهد. این پوستر همچنین دارای تیتر «تطبیق یا مرگ» است، کلماتی شوم برای سریالی که محدودیت‌ها و امکانات بی‌نهایت زندگی ارگانیک و مصنوعی را بررسی می‌کند.

از زمان پخش اولین قسمت سریال Westworld در پاییز ۲۰۱۶ تاکنون به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده و بیش از ۵۰ نامزدی جوایز امی را کسب کرده است. سریال نئو-وسترن مجموعه‌ای از شخصیت‌ها را در دنیای آینده‌ دنبال می‌کند که در آن افراد روزمره می‌توانند در داخل یک شهربازی وسترن، نقش ربات‌های انسان‌نما را بازی کنند. ربات‌هایی که کم کم خصلت‌های «انسانی» مانند احساسات، حافظه و تفکر به خود می‌گیرند.

سریال Westworld

شخصیت جیمز مارسدن، تدی فلود، یکی از اندرویدهایی بود که در فصل اول نقش کلیدی داشت و عشق شخصیت اصلی دلورس با بازی ایوان ریچل وود بود. او در فصل دوم نیز حضور کوتاهی داشت، اما در فصل سوم از داستان اصلی کنار گذاشته شد. مارسدن در بازگشت دوباره به سریال با یک عشق جدید آشنا خواهد شد. لیزا جوی اشاره کرد که دوست داشت یک شخصیت جدید برای اندروید فلود بنویسد.

بازیگران ثابتی که بار دیگر برای فصل چهارم برمی‌گردند، عبارتند از: تندی نیوتون که با بازی در این مجموعه، جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۲۰۱۸ را به دست آورد، اد هریس در نقش مرد سیاهپوش و جفری رایت در نقش برنارد لو که هر دوی آن‌ها نامزد دریافت جایزه از مراسم امی نیز شده بودند. لوک همسورث و تسا تامپسون نیز از جمله کسانی هستند که قرار است برای فصل چهارم بازگردند.

فصل چهارم سریال Westworld بامداد روز دوشنبه ۶ تیر از شبکه HBO پخش می‌شود. قسمت‌های جدید برای پخش در سرویس استریم HBO Max نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا