رمز ارز

جزییات اظهارات جدید رییس جمهور در مورد رمزارزها و هوش مصنوعی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر دوشنبه نشستی با جمعی از فعالان اقتصاد دیجیتال داشت. به گزارش رمزارز نیوز، در این نشست، رئیسی بر «فعال شدن ستاد ویژه اقتصاد رمزارز» و «تدوین سند چشم‌انداز کشور برای سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارز و تدوین لایحه برای کنترل ریسک‌های این حوزه»، نیز تأکید کرد.
طبق گزارش‌ها، رئیسی اقتصاد دیجیتال را بخش قابل‌توجهی از اقتصاد کشورهای توسعه‌یافته و در حال پیشرفت دانست و با اشاره به رشد فزاینده این اقتصاد در برخی کشورهای همسایه، تأکید کرد که عقب‌ماندگی در این حوزه خسارت‌بار و غیرقابل جبران است. رئیس جمهور همچنین با اشاره به انگیزه و استعداد فوق‌العاده جوانان کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال، برنامه‌ریزی برای حفظ و جذب استعدادهای کشور و برداشتن گام‌های بلند در زمینه هوش مصنوعی را ضروری دانست.
وی همچنین بر لزوم توجه به آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه اقتصاد دیجیتال تأکید کرد و گفت:

خوشبختانه نیروی کار توانمندی در عرصه اقتصاد دیجیتال داریم، اما میزان اشتغال‌زایی در این حوزه، متناسب با این ظرفیت‌های موجود، قابل قبول نیست.

رئیس جمهور در ادامه در مورد رمزارزها افزود که در رابطه با این مسئله، بخشی که قرار بود آقای رضایی در ستاد اقتصادی دنبال کنند، در اوایل دولت یک ستاد تشکیل شد و این پرسش که به چه سرنوشتی دچار شد، درست است. این مسئله پیگیری شود تا هم عزیزان در جریان قرار بگیرند، هم من در جریان قرار بگیرم. مسئله رمزارزها چند بار در دولت مطرح شد، آیین‌نامه مطرح شد، پیگیری شد، کمیته تعیین شد، اما نتایج آن در ذهنم نیست و مطلع نیستم. اما نکته مهمی است که باید پیگیری شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا