بازی

ماینکرفت بدراک و جاوا دیگر جداگانه به فروش نمی‌رسند

ماینکرفت بدراک و جاوا دیگر جداگانه به فروش نمی‌رسند

اگر از بازیکنان ماینکرفت هستید، حتما می‌دانید که دو نسخه از این بازی وجود دارد؛ جاوا که نسخه اصلی بازی روی پی‌سی است و روی پلتفرم دیگری منتشر نشده، و بدراک که نسخه‌ای اندکی متفاوت از بازی است که علاوه بر پی‌سی روی کنسول‌ها هم در دسترس قرار دارد.

در مورد این که کدام نسخه بهتر است، هر کسی سلیقه و نظر خودش را دارد. اما از این به بعد دیگر مهم نیست چه نظری دارید، چرا که از این به بعد با یک خرید، هر دو نسخه را دریافت خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk

تا پیش از این خبر، ماینکرفت Java و Bedrock به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسیدند. استودیو Mojang و مایکروسافت از ماه‌ها پیش به دنبال راه حلی بودند تا خرید ماینکرفت، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان در حال حاضر، کم‌تر خریداران را گیج کند. این تغییر بالاخره اعمال شد و از حالا به بعد، بازیکنان پی‌سی تنها یک نسخه از ماینکرفت را برای خرید خواهند یافت: Minecraft Java and Bedrock Edition که با یک خرید شامل هر دو نسخه بازی می‌شود، و «تنها نسخه از ماینکرفت خالص روی کامپیوترهای ویندوز» است.

ماینکرفت جاوا بدراک

خبر خوب برای بازیکنانی که فقط یکی از این دو نسخه Minecraft را در اختیار دارند، این است که با این تغییر به‌طور رایگان نسخه دیگر را هم دریافت خواهند کرد.

این تغییر از طریق لانچر ماینکرفت اعمال خواهد شد، و بازیکنان از فردا می‌توانند هر نسخه‌ای که بخواهند را بازی کنند. یعنی درست همزمان با انتشار The Wild، آپدیت مورد انتظار این بازی. هر ویژگی دیگری که این نسخه‌ها داشته باشند، از جمله کراس-پلی و پشتیبانی از ماد، بعد از این تغییر همچنان برقرار خواهند بود.

در دیگر اخبار اخیر Minecraft از یک کراس‌اوور با فرنچایز Angry Birds خبردار شدیم، و فهمیدیم که جیسون موموآ قرار است در اقتباس سینمایی آن ایفای نقش کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲مرد هزار چهره!
بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا