رمز ارز

گسترش فعالیت‌های ریپل در حوزه خلیج فارس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فناوری حواله ریپل در حال گسترش به امارات متحده عربی است. حوزه خلیج‌فارس، همچنان یک منطقه کلیدی برای صنعت پرداخت‌های فرامرزی محسوب می‌شود. امارات متحده عربی به‌عنوان دومین اقتصاد بزرگ در حوزه خلیج‌فارس، یکی از بزرگ‌ترین ارسال‌کنندگان و دریافت‌کنندگان حواله در سطح جهان است.
شریک سرمایه‌گذاری ریپل، Tranglo، یک کریدور پرداخت جدید را به این کشور وارد کرده است. این شرکت در سپتامبر ۲۰۲۱ پس از موفقیت در استقرار آزمایشی ODL، با ۲۵۰ هزار تراکنش به ارزش ۴۸ میلیون دلار در ۱۰۰ روز اول، سرویس نقدینگی ریپل را برای تمام کریدورهای پرداخت خود در ماه مارس فعال کرد.
راه‌حل ODL ریپل که از توکن XRP استفاده می‌کند، کاربران را قادر می‌سازد که فورا پول خود را با هزینه بسیار کم و بدون نیاز به نگه داشتن سرمایه پیش‌فرض در بازار مقصد، به خارج از مرزها واریز کنند.
فناوری حواله ریپل به‌سرعت در حال گسترش بوده و کسب‌وکارهای بین‌المللی بیشتری از آن برای تسهیل پرداخت‌های خود استفاده می‌کنند. در اوایل ماه آگوست نیز ریپل، سیستم ODL خود را با همکاری بانک Travelex در برزیل راه‌اندازی کرد. این بانک، اولین بانک آمریکای لاتین است که از ODL استفاده می‌کند.
در ماه جولای نیز ریپل شراکت خود را با شرکت معروف Fomo Pay آغاز کرد. این شرکت مستقر در سنگاپور، امیدوار است با استفاده از حواله ریپل، جریان سرمایه بین‌المللی خود را افزایش دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا