رمز ارز

۳ میم‌کوین آماده انفجار در ماه جولای!

۳ میم‌کوین آماده انفجار در ماه جولای!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای کریپتو، میم‌کوین‌ها به دلیل ماهیت سرگرم‌کننده و پتانسیل رشد بالا، به یکی از بخش‌های داغ بازار تبدیل شده‌اند. در ادامه ۳ میم‌کوین را که می‌توانند سودهای بزرگی در این ماه به همراه داشته باشند، بررسی می‌کنیم.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست.

پپه آنچین (Pepe Unchained)

اولین مورد، پپه آنچین است که با پیش‌فروش خود به قیمت ۰.۰۰۸۳۹۲۶ دلار، تاکنون ۳.۴۳ میلیون دلار جذب کرده است. پپه آنچین ۳۰ درصد از عرضه خود را به پاداش‌های استیکینگ، ۲۰ درصد برای بازاریابی و ۱۰ درصد برای نقدینگی اختصاص داده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پپه آنچین با پل‌زنی فوری بین اتریوم و زنجیره پپه، کمترین کارمزد تراکنش و سرعت ۱۰۰ برابر سریع‌تر از اتریوم، ترکیبی از فرهنگ میم و پیشرفت‌های فنی را ارائه می‌دهد.

این کوین همچنین با پاداش‌های استیکینگ جذاب با بازده سالانه ۵۴۸ درصد توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

پِی‌پِی (PeiPei)

پی پی، با میم قورباغه قرمز خود، پس از راه‌اندازی در یونی‌سواپ سروصدای زیادی به پا کرده است. این کوین به سرعت در صرافی‌های بزرگ مانند پولونیکس (Poloniex)، ال‌بانک (LBank) و گیت (Gate.io) لیست شده و به زودی در کوین‌استور (Coinstore) نیز لیست خواهد شد.

پِی‌پِی در مدت کوتاهی به جمع ۳۰ کوین برتر ترندشده در کوین‌گکو پیوسته و ارزش بازار آن به ۱۳۷.۶ میلیون دلار رسیده است. از زمان راه‌اندازی در ژوئن، رشد چشمگیر روزانه پِی‌پِی، بازده بالایی برای سرمایه‌گذاران اولیه به همراه داشته است.

ای‌توک‌توک (eTukTuk)

آخرین ارز دیجیتال لیست، eTukTuk نام دارد. این پلتفرم، یک بازی جدید برای کسب درآمد است که از تاکسی الهام گرفته است. این کوین ۳۰ درصد از توکن‌های خود را سوزانده و هجوم سرمایه‌گذاران را برانگیخته است.

eTukTuk در پیش‌فروش موفقیت‌آمیز خود، ۳.۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده و در تاریخ ۱۶ جولای در یونی‌سواپ عرضه خواهد شد. این کوین بازده سالانه ۸۰ درصد برای استیکینگ ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا