بازی

یوبیسافت شایعه ساخت بازی Blade را تکذیب کرد

یوبیسافت شایعه ساخت بازی Blade را تکذیب کرد

ساعاتی پیش اخباری مبنی‌بر توسعه بازی Blade توسط شرکت یوبیسافت به گوش می‌رسید که این شرکت به سرعت به شایعات پاسخ داد.

مطلب پیشنهادی:۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسیدنابغه‌هایی در قالب قهرمانان و ویلن‌ها
۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسید

طبق اعلام رسمی شرکت یوبیسافت (Ubisoft) این این کمپانی روی بازی Blade فعالیتی ندارد. در ادامه می‌توانید متن اعلامیه توییتری یوبیسافت را مطالعه کنید:

متاسفیم که شایعات را تکذیب می‌کنیم اما ما نقشی در توسعه بازی «بلید» نداریم. مشتاقانه منتظر تلاش‌های دوستانمان در استودیو مارول برای فیلم سال بعد [بلید] هستیم.

این شایعه بار نخست توسط JorRaptor، یکی از یوتیوبرهایی که روی محتوای مربوط به یوبیسافت تمرکز دارد مطرح شد. با این که «جورپتور» سابقه درخشانی در حدس زدن پروژه‌های بعدی یوبیسافت دارد، اما این بار دچار اشتباه شده است. البته مشخص است که او به طور کامل مقصر ماجرا نیست، چرا که پست اینستاگرامی بازیگران بلید، اکثریت را به این اشتباه انداخته بود که یوبیسافت مشغول توسعه بازی است.

بازی Blade

از آن‌جایی که استودیوهای این شرکت دارای برخی از پیشرفته‌ترین امکانات موشن کپچر هستند، از این رو همکاری بین آن‌ها با استودیوهای فیلم‌سازی مورد چندان عجیبی به نظر نمی‌رسد.

برخی از کاربران از این که Ubisoft نقشی در توسعه این بازی (که به طور کلی وجود خارجی ندارد) یا سایر پروژه‌های ویدیوگیمی مارول ندارد، خوشحال هستند اما از طرفی دیگر، این شایعه نشان می‌دهد که هواداران به دنبال تجربه‌های متفاوت از شخصیت‌های دنیای مارول هستند. بد نیست اشاره کنیم که علاقه‌مندان می‌توانند در بازی Marvel’s Midnight Suns، شخصیت بلید را کنترل کنند.

از طرفی دیگر، چندی پیش شایعاتی مبنی‌بر فعالیت شرکت الکترونیک آرتز روی چند پروژه مارول به گوش می‌رسید که تا به امروز تکذیب نشده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا