بازی

یوبیسافت ساخت ۴ بازی خود را کنسل کرده است

یوبیسافت ساخت ۴ بازی خود را کنسل کرده است

یوبیسافت شب گذشته در خبری ناگهانی اعلام کرد که ساخت بازی‌های Ghost Recon Frontline، Splinter Cell VR و دو بازی معرفی نشده خود را متوقف کرده است.

این شرکت در حین ارائه گزارش جدید درآمد مالی خود اعلام کرد که هر دو بازی به دلیل تغییر وضعیت مالی شرکت لغو شده‌اند و جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

Splinter Cell VR با پشتیبانی Reflections در استودیوی Red Storm یوبیسافت در حال توسعه بود. Ghost Recon Frontline نیز توسط شعبه بخارست این شرکت ساخته می‌شد.

Ghost Recon Frontline یک بازی بتل رویال بود که در آن گروه‌های ۴ نفره بازیکنان با یکدیگر متحد می‌شدند تا با بیش از ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه بزرگ روبه‌رو شوند. معرفی این عنوان با واکنش‌های شدیدی روبرو شد که باعث شد یوبیسافت آن را به تاخیر بیندازد و در نهایت برنامه پلی‌تست بازی را نیز لغو کند.

تریلر رونمایی بازی در یوتیوب در عرض چند روز ۴.۸ هزار لایک در مقایسه با ۱۷ هزار دیسلایک به دست آورد و اکثر مردم ابراز ناامیدی و سردرگمی در مورد جهتی که این سری بازی‌ها در پیش گرفتند، کردند.

یوبیسافت

اطلاعات کمی در مورد نسخه واقعیت مجازی Splinter Cell در دست بود و ایو گیمو (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت تنها در اظهارات کوتاهی دو سال پیش در رابطه با آن گفته بود:

برای Splinter Cell نوع جدیدی از تجربیات در دستگاه‌های مختلف وجود خواهد داشت. بنابراین در حال حاضر کم و بیش روی این برند کار می‌کنیم تا یک روزی به عرصه برگرد.

پیش از این، شرکت یوبیسافت برنامه داشت تا بازی اسپلینتر سل را با همکاری Meta به صورت انحصاری برای هدست‌های واقعیت مجازی آن شرکت بسازد.

هنوز مشخص نیست که دو پروژه معرفی نشده چه عناوینی بودند، اما ممکن است این موضوع به تمرکز بیشتر یوبیسافت روی بازی‌های لایو سرویس ربط داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا