بازی

یوبیسافت در حال ساخت بازی بتل رویال The Division است

یوبیسافت در حال ساخت بازی بتل رویال The Division است

یوبیسافت در طول سال‌های گذشته روی چندین بازی کار کرده و طیف گسترده‌ای از سبک‌ها را پوشش داده است. سال ۲۰۱۶، این استودیو فرانسوی اولین نسخه از بازی The Division را منتشر کرد و حالا شایعاتی درباره ساخت بازی بتل رویال این عنوان شنیده می‌شود.

نسخه اصلی The Division فروش بسیار زیادی کرد و به پرفروش‌ترین بازی یوبیسافت هم تبدیل شد. سه سال بعد، یوبیسافت دنباله این بازی را منتشر کرد که این عنوان هم موفق بود. از آن زمان تاکنون، The Division به یکی از فرنچایزهای بزرگ Ubisoft تبدیل شده و این استودیو بیش از ۱۰ میلیون نسخه از The Division 2 فروخت.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

حالا به نظر می‌رسد طرفداران این فرنچایز، به‌زودی شاهد اخبار هیجان‌انگیزی خواهند بود. «جف گراب»، گزارشگر شناخته شده حوزه گیم از ساخت بازی بتل رویال The Division خبر داده است.

به گفته گراب، این بازی بتل رویال یک عنوان مستقل خواهد بود. توسعه این پروژه البته به دلیل استقبال نه‌چندان خوب یک گروه اولیه از بازیکنان توسط یوبیسافت متوقف شده و ظاهرا این شرکت تمرکز خود را روی بازی Hyper Scape (بتل رویال شکست خورده یوبیسافت) گذاشته است. با این حال اکنون روند توسعه بازی دوباره از سر گرفته شده است.

بازی بتل رویال

گراب در برنامه خود گفت:

بازی بتل‌ رویال The Division با نام رمز REAPER شناخته می‌شود.

سال گذشته پس از برخی برداشت‌های بد از سوی بازیکنان کنار گذاشته شد، اما اکنون یوبیسافت کار روی آن را از سر گرفته است، زیرا کارش با Hyper Scape تمام شده است. آن‌ها واقعا به دنبال یک بازی بتل‌ رویال موفق هستند.

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه منابع جف گراب به او عنوان کرده‌اند که نسخه بتل‌ ‌رویال بازی The Division دارای عناصر روگ-لایک (Rogue-like) خواهد بود.

در همین حال، یوبیسافت همچنین در حال کار روی چند پروژه دیگر است. بازی بعدی Assassin’s Creed احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد و این شرکت همچنین در حال کار روی یک بازی جدید از سری Avatar است که البته اخیرا هر دو آن‌ها تاخیر خوردند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا