بازی

یوبیسافت استراتژی Assassin’s Creed را روی دیویژن و رینبو سیکس پیاده می‌کند

یوبیسافت استراتژی Assassin’s Creed را روی دیویژن و رینبو سیکس پیاده می‌کند

یوبیسافت چندی پیش از نقشه‌های بزرگ خود برای آینده سری اساسینز کرید (Assassin’s Creed) پرده برداشت که شامل انواع و اقسام پروژه‌های بزرگ، کوچک، تک‌نفره و چندنفره بود. واکنش مخاطبان به این سیاست‌گذاری و مسیر جدید باعث شده تا شرکت مشهور فرانسوی به فکر گسترش و تعمیم آن به فرانچایزهای دیگر خود از جمله The Division و Rainbow Six بیفتد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic

ایو گی‌یمو،  مدیرعامل شرکت یوبیسافت گفت:

ما از جاه‌طلبانه‌ترین نقشه راه خود برای برند اساسینز کرید پرده برداشتیم که پاسخ بسیار مشتاقانه‌ای از سوی هواداران دریافت نمود.

هدف ما رساندن این فرانچایز به قله‌های جدید است، آن هم به‌واسطه گسترش طیف مخاطبان با پلتفرم‌ها و مدل‌های تجاری بیشتر. ما در حال انتقال این استراتژی و فرمول به برندهای دیگر خود هستیم که در آینده نزدیک با دیویژن و رینبو سیکس آغاز می‌شود.

این صحبت‌ها طی جلسه مالی اخیر شرکت مطرح شده و گیه‌مو اظهار داشته قصد دارد به درآمد سالانه ۲ میلیارد یورو از طریق سه فرانچایز اساسینز کرید، دیویژن و رینبو سیکس تا پنج سال آینده برسد.

اساسینز کرید

استراتژی گسترده یوبیسافت برای Assassin’s Creed طی ماه سپتامبر رونمایی شد. به‌طور خلاصه، ما شاهد معرفی همه نوع بازی اساسینز کرید بودیم؛ از عناوین سنتی و داستان‌محور تک‌نفره مثل Assassin’s Creed Mirage گرفته تا پروژه موبایلی با کد رمز Jade و اسپین‌آف‌های دیگر برای پلتفرم نتفلیکس. از سوی دیگر پروژه Infinity نیز همچنان در حال گسترش است، که در واقع یک هاب برای چندین عنوان مختلف نقش‌آفرینی محسوب می‌شود.

در هر حال باید منتظر ماند و دید یوبیسافت قصد دارد سیاست مذکور را چگونه روی The Division و Rainbow Six پیاده کند. دیویژن اخیرا اسپین‌آف رایگان Heartland را در کنار یک نسخه موبایلی به نام Resurgence دریافت کرده است. رینبو سیکس نیز وضعیت تقریبا مشابهی دارد و علاوه بر Rainbow Six Extraction، یوبیسافت Rainbow Six Mobile را در دستور کار قرار داده.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا