بازی

یوبیسافت از ایجاد یک دفتر خلاقیت جهانی خبر داد

یوبیسافت از ایجاد یک دفتر خلاقیت جهانی خبر داد

یوبیسافت دفتر خلاقیت جهانی خود را معرفی کرد، یک تجدید ساختار سازمانی که باعث می‌شود به دنبال ایجاد استقلال بیشتر برای استودیوهای بازی‌سازی به‌خصوص باشند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت اعلام کرد که هدف کلی، افزایش خلاقیت و اطمینان از بالاترین سطح کیفیت در اجرا و ارائه بازی‌های یوبیسافت است. آن‌ها از یک سازمان متمرکز به یک ساختار جدید حول محور قطب‌ها (Hubs) تبدیل می‌شوند تا بخش‌های کلیدی استراتژی نمونه کارهای یوبیسافت را بهتر پشتیبانی کنند.

با تکیه بر چشم انداز گروه، هر قطب از تخصص خود برای بررسی ویژگی‌های مخاطبان، طراحی بازی و فناوری استفاده خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

ایگور مانسو، مدیر ارشد اجرایی یوبیسافت به دلایل شخصی در ماه نوامبر این شرکت را ترک می‌کند. پس از جدایی او، معاون ارشد عملیات استودیو، ماری سوفی دی وابرت به طور موقت مدیریت Creative Office را بر عهده خواهد گرفت تا از انتقال بدون دردسر میان تیم‌ها و پروژه‌ها اطمینان حاصل شود.

ایو گیمو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران یوبیسافت گفت:

در یک صنعت پرشتاب، ضروری است که ما به سازگاری ادامه دهیم. من از مشارکت ایگور در اصلاح رویکرد خلاقانه یوبیسافت و تعهد او به ارائه ایده‌های تازه‌ای که در مسیر ساخت بازی‌های ما قرار گرفتند، سپاسگزارم.

ایگور پایه‌های یک سازمان جدید را تنظیم کرد که به یوبیسافت اجازه می‌دهد با موفقیت استراتژی محتوایی خود را با فرآیندهای جدید و نقش‌ها و مسئولیت‌های واضح‌تر ارائه دهد.

یوبیسافت

یوبیسافت به تازگی نسخه بازی سال فار کرای ۶ را منتشر کرده که برای خرید آن باید پول بسیار بیشتری را پرداخت کنید. Far Cry 6 Game of the Year Edition با قیمت ۱۲۰ دلار یا ۱۰۰ پوند برای خرید در دسترس قرار دارد.

این نسخه دارای یک اکسپنشن جدید به نام Lost Between Worlds است که هنوز منتشر نشده است. از طرف دیگر به تمامی بسته‌های الحاقی و سیزن پس پیشین بازی نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا