تکنولوژی

گوشی چینی WP19 با باتری 21000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

شرکت چینی Oukitel از گوشی جدیدی به نام WP19 رونمایی کرده که از باتری عظیم 21000 میلی آمپر ساعتی با طول عمر 94 روز پشتیبانی می‌کند. کاربران این گوشی چینی دیگر نیازی نخواهند داشت تا گوشی خود را به طور مداوم شارژ کنند.

گوشی چینی

طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی WP19 با باتری بسیار بزرگ خود می‌تواند تا حدود یک هفته بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند که نکته کاملا قابل توجهی است. از نظر اعداد و ارقام، باتری این گوشی تا 122 ساعت در هنگام تماس، 123 ساعت هنگام پخش صدا و 36 ساعت هنگام پخش ویدیو دوام خواهد آورد و زمان آماده‌به‌کار آن 2252 ساعت یا 94 روز اعلام شده است.

البته با وجود چنین باتری بزرگی، شارژ WP19 نیز به زمان زیادی نیاز خواهد داشت و گفته می‌شود که شارژ آن با یک شارژر 27 وات، حدود 4 ساعت طول می‌کشد.

مشخصات گوشی چینی WP19

گوشی چینی

گوشی جدید Oukitel یک دستگاه مقاوم و مستحکم محسوب می‌شود که با پشتیبانی از استانداردهای IP68/IP69 و MIL STD 810G در برابر گرد و غبار و آب مقاومت خود را حفظ می‌کند و برای استفاده در شرایط سخت و فضای باز طراحی شده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر 6.78 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز اشاره کرد.

در داخل آن از چیپ هلیو G95 شرکت مدیاتک استفاده شده که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

روی پنل پشتی دستگاه نیز شاهد ماژول دستگاه سه‌گانه خواهیم بود که از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور 20 مگاپیکسلی دید در شب سونی تشکیل می‌شود. در بالای نمایشگر دستگاه نیز از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده شده است.

در نهایت، این دستگاه که از سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند هم اکنون با قیمت تقریبا 742 دلار فروخته می‌شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا