بازی

گل گدوت احتمالا در فیلم Fast & Furious 10 حضور دارد

گل گدوت احتمالا در فیلم Fast & Furious 10 حضور دارد

طبق گزارش‌های جدید، گل گدوت قرار است یک‌ بار دیگر به سری Fast بازگردد و احتمالا او را در فیلم سریع و خشن 10 (Fast & Furious 10) خواهیم دید. در حال حاضر مشخص نیست که او دقیقا چگونه به شخصیت خود در این فرانچایز بازمی‌گردد، چراکه کاراکتر جیزل در فیلم‌های Fast 5 و 6 هنگامی که در حال تلاش برای نجات جان دوست پسر خود هان (با بازی سانگ کانگ) بود درگذشت.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید

هرچه که باشد حضور مجدد گل گدوت در فیلم Fast X با توجه به سرنوشت قبلی شخصیت او و همچنین حضور همبازی او، یعنی جیسون موموآ به عنوان اولین حضورش در این فرانچایز جالب خواهد بود. در ابتدا تصور می‌شد که او قرار است نقش خود را در صحنه‌های فلش بک به فیلم Fast 7 ایفا کند، اما آن صحنه‌ها در نهایت از آن فیلم حذف شدند.

پس از درگیری‌های دواین جانسون و وین دیزل، شاهد حضور راک در این فیلم نیستیم و علاوه بر دیزل، انتظار می‌رود بیشتر بازیگران سری از جمله جوردانا بروستر، میشل رودریگز، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، کریس «لوداکریس» بریجز و سونگ کانگ بازگردند. وین دیزل طی این مدت به معرفی تیم بازیگران پرداخته و اخیرا هم از حضور بری لارسون (کاپیتان مارول) و دانیلا ملچیور (The Suicide Squad) در فیلم سریع و خشن ۱۰ خبر داده است.

فیلم سریع و خشن 10

همچنین می‌دانیم که جیسون موموآ قرار است به عنوان شخصیت منفی برای نخستین بار در سری Fast & Furious به ایفای نقش بپردازد. علاوه بر آن شاهد حضور آلن ریچسون (بازیگر اصلی سریال Reacher) و ریتا مورنو در نقش مادربزرگ دومنیک را ایفا خواهد کرد.

فیلم سریع و خشن 10 دو قسمت دارد که به احتمال زیاد پایان‌دهنده این فرانچایز طولانی باشد. قسمت اول قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود و قسمت دوم یا همان Fast 11 جایی در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا