گزارش دو روز طوفانی در بلکفرایدی سوپرمارکت اسنپ؛ ثبت ۴ سفارش سوپرمارکتی در هر ثانیه
گزارش دو روز طوفانی در بلکفرایدی سوپرمارکت اسنپ؛ ثبت ۴ سفارش سوپرمارکتی در هر ثانیه
کاربران سوپرمارکت اسنپ، دو روز طوفانی و پرتخفیف را در پایان هفتهای که گذشت تجربه کردند. امسال هم به رسم سالهای اخیر، بازار تخفیفهای آخرین جمعه ماه نوامبر در ایران داغ و پرهیاهو بود و سبدهای خرید سوپرمارکتی هم از این تخفیفها بینصیب نبودند. سوپرمارکت اسنپ با همکاری چندین برند سوپرمارکتی و فروشگاه زنجیرهای تجربهای از تخفیفهای متنوع به همراه ارسال رایگان را در جمعه سیاه برای کاربران رقم زد.
آنچه در پیش رو میخوانید، تنها بخشی از اتفاقهایی که در این کمپین دو روزه در سوپرمارکت اسنپ رقم خورده است:
ثبت ۴ سفارش در هر ثانیه
کاربران سراسر کشور، در هر ثانیه ۴ سفارش سوپرمارکتی را در اسنپ به ثبت رساندند. (این داده با توجه به میانگین ساعت کاری و مدت زمان تقریبی باز بودن سوپرمارکتها در پلتفرم اسنپ محاسبه شده است.)
موفقیت نزدیک به ۱۰۰ درصدی در ارسال و ۹۰ درصدی در ارسال به موقع سفارشها
با وجود افزایش چشمگیر سفارشها در روزهای برگزاری کمپین، تقریبا همه سفارشها (بیش از ۹۹ درصد) با موفقیت به کاربران تحویل داده شد و بیش از ۹۰ درصد سفارشهای سوپرمارکت اسنپ در این دو روز به موقع به دست کاربران رسید.
ارسال موفق بیش از ۹۰ هزار کالا در یک ساعت
در روزهای ۸ و ۹ آذر، سوپرمارکت اسنپ در مجموع بیش از ۲ میلیون قلم کالا را به دست کاربران رساند که در برخی ساعتها، بیش از ۹۰ هزار کالا در هر ساعت به کاربران تحویل داده شد. ناوگان سوپرمارکت اسنپ برای ارسال این تعداد کالا در هر ساعت ۱۰ هزار سفر درونشهری در سراسر کشور انجام داده است.
۱۲ میلیارد تومان تخفیف در طول دو روز
در یک همافزایی مثالزدنی در بخشهای مختلف اکوسیستم سوپرمارکتی دیجیتال، برندهای همکار، فروشگاهها حاضر در پلتفرم و سوپرمارکت اسنپ در این دو روز، بیش از ۱۲ میلیارد تومان تخفیف در اختیار کاربران قرار دادند.
گرانترین و بزرگترین سبدهای خرید بلکفرایدی
گرانترین سبد خرید بلکفراید از یک سوپرمارکت محلی ۵ میلیون تومان ارزش داشت و بزرگترین سبد خرید کاربران شامل ۱۶۰ قلم کالا بود. نکته قابل توجه درباره پرکالاترین سفارش، تحویل زیر ۴۵ دقیقهای آن به کاربر (با وجود حجم نامتعارف در مقایسه با یک سفارش سوپرمارکتی) بود.
برندهایی که بیشترین رشد را تجربه کردند
تخفیفهای جذاب بلکفرایدی، رشد متوسط ۳۰ درصدی برای کل برندهای حاضر در پلتفرم رقم زد. اما برندهایی هم بودند که رشدهای خیرهکنندهای را تا ۲۰۰۰ درصد تجربه کردند.
از جمله برند نوشیدنیهای انرژیزای لایفستار که رشد ۲۰ برابری را نسبت به روزهای گذشته در این کمپین شاهد بود: