بازی

گای ریچی جزئیات تازه‌ای از فیلم Aladdin 2 به اشتراک گذاشت

گای ریچی جزئیات تازه‌ای از فیلم Aladdin 2 به اشتراک گذاشت

طی مصاحبه‌ی اخیر رسانه‌ی Collider با گای ریچی، او ضمن ارائه‌ی جزئیات تازه‌ای در رابطه با فیلم Aladdin 2 خاطر نشان کرد ساخت این دنباله هنوز وارد مراحل اصلی تولید نشده است.

مطلب پیشنهادی:چرا دیزنی ساخت انیمیشن‌های دو بعدی را متوقف کرد؟سوددهی بیشتر و مزایای استفاده از CGI
چرا دیزنی ساخت انیمیشن‌های دو بعدی را متوقف کرد؟

طی این مصاحبه از گای ریچی؛ کارگردان لایو اکشن اقتباسی علاءالدین و فیلم اکشن اخیر Operation Fortune: Ruse de Guerre در رابطه با پروژه‌های آینده و اینکه چه زمانی قرار است سکان هدایت فیلم Aladdin 2 را در دست بگیرد، سوالاتی پرسیده شد. او نیز در پاسخ گفت:

من خیلی دوست دارم (این کارو انجام بدم). نمی‌تونم بگم که چه‌قدر من از داشتن چنین تجربه‌ای لذت بردم. واقعا تجربه‌ی خفنی بود. منظورم کار کردن با تیم دیزنیه که همون‌جور که فکرش رو می‌کنی واقعا حرفه‌ایه. از این دید که بهش نگاه می‌کنم واقعا کلی خوش گذشت. من (در رابطه با ادامه داستان) اینجوریم که منتظر می‌شینم تا ببینم چی پیش میاد. چند وقتی هست که چندتا ایده واسش (علاءالدین) مطرح کردیم و عالی می‌شه که دوباره به این پروژه برگردیم.

گای ریچی؛ کارگردان فیلم Aladdin

گای ریچی جزئیات تازه‌ای از فیلم Aladdin 2 به اشتراک گذاشت - lastech
مینا مسعود و نائومی اسکات در نقش‌های علاءالدین و جاسمین

فیلم Aladdin محصول سال ۲۰۱۹ میلادی با مجموع فروش ۱.۰۵ میلارد دلاری‌اش به پرفروش‌ترین فیلمی که ریچی تا به حال کارگردانی کرده است تبدیل شد. چنین موفقیتی خیلی راحت می‌تواند تضمین کند که ریچی به زودی سمت کارگردانی در قسمت دوم را هم بر عهده خواهد گرفت.

از دیگر پروژه‌های ریچی می‌توان به فیلم‌های The Covenant با بازی جیک جلینهال (انتشار در ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)، The Ministry of Ungentlemanly Warfare (انتشار در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴) و لایو اکشن اقتباسی هرکول (احتمال عرضه در سال ۲۰۲۴) اشاره داشت.

فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre نیز در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) توسط لاینزگیت در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:دنیای عجیب و غریب انیمه و مانگاهایی که دیزنی امتیازشان را داردهیچ چیز از دست دیزنی در امان نیست
دنیای عجیب و غریب انیمه و مانگاهایی که دیزنی امتیازشان را دارد


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا