عمومی

کیوسک گیمینگ کولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

کیوسک گیمینگ کولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

غرفه‌ی الماس رایان ایرانیان در نمایشگاه IPAS 2024، کیوسک گیمینگ ORB X (محصول برند کولرمستر) را به‌نمایش گذاشت که ظاهری منحصربه‌فرد دارد و فراتر از میز و صندلی گیمینگ ساده است.

کولرمستر کیوسک گیمینگ جدیدش را مناسب انجام هر نوع کاری می‌داند. هدف اصلی ORB X، ارتقای تجربه‌ی کاربری با توجه به نیازها و کاربری‌های مختلف است.

ORB X کابین نیمه‌بسته‌ی براق دارد که به‌کمک موتوری که در آن تعبیه شده، به‌صورت خودکار باز و بسته می‌شود. این طراحی بسته به کاربر کمک می‌کند تا در فضایی خصوصی‌تر و با تمرکز بیشتری کار یا بازی کند.

صندلی کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

lastech

ORB X قابلیت پشتیبانی از حداکثر سه نمایشگر ۲۷ اینچی یا نمایشگر عریض ۴۹ اینچی را دارد تا برای گیمرها و افرادی ایدئال باشد که به چندین صفحه‌نمایش برای کار نیاز دارند. کولرمستر به حفظ حریم خصوصی کاربر در حین کار توجه کرده است و طراحی خاص ORB X به کاهش عوامل حواس‌پرتی کمک می‌کند.

ORB X با صندلی‌ ارگونومیک و حالت‌های مختلف شخصی‌سازی، امکان استفاده‌ی طولانی‌مدت و راحت را برای کاربر فراهم می‌کند. زاویه‌‌ی صندلی در جهت‌های مختلف به‌راحتی قابل‌تنظیم است. درگاه‌ها و پنل‌های کنترلی متعددی در‌کنار صندلی وجود دارند که امکان تنظیم و کنترل بیشتری را دراختیار کاربر قرار می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی ORB X، سیستم صوتی داخلی‌اش محسوب می‌شود. اسپیکرهای داخلی محصول شرکت Harman Kardon هستند و صدای فراگیر و با‌کیفیتی را در فضای کابین ارائه می‌دهند تا کاربر به هدفون نیازی نداشته باشد.

سیستم نورپردازی ARGB کیوسک طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به‌نمایش می‌گذارد که جذابیت آن را به‌ویژه برای گیمرها افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند نورپردازی را بر‌اساس سلیقه و فضای اتاق خود تنظیم کنند.

در قسمت پشتی کیوسک، فضایی مخفی برای قراردادن کیس تعبیه شده است تا طراحی یکپارچه و آینده‌نگرانه‌ی ORB X حفظ شود. از ویژگی‌های دیگر ORB X می‌توان به پنل شارژ بی‌سیم اشاره کرد که در قسمتی خاص از میز قرار گرفته است تا کاربر بتواند دستگاه‌های هوشمند خود را به‌راحتی و بدون نیاز به کابل، روی میز کار شارژ کند.

 ORB X به‌دلیل طراحی پیشرفته و محیط کاربری راحت، نه‌تنها برای گیمرها، بلکه برای کاربران خواهان فضای کاری خصوصی گزینه‌ای جذاب محسوب می‌شود.

مقاله‌های مرتبط

ORB X در‌حال‌حاضر با قیمت حدود یک‌میلیارد و هفتصد‌میلیون تومان و در دو رنگ سفید و مشکی با گارانتی یک‌ساله‌ی الماس رایان ایرانیان در بازار ایران عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا