بازی

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ + معرفی کیف پول ایرانی ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ + معرفی کیف پول ایرانی ارز دیجیتال

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده متاورس و جهان کریپتوکارنسی، کیف پول ارز دیجیتال است. اما بسیاری از افرادی که در این جهان فعالیت دارند و به خرید و فروش رمزارز های مختلف مشغولند، الفبای این جهان جدید را به خوبی نمی شناسند و اطلاعات چندان زیادی در رابطه با کیف پول ارز دیجیتال ندارند! همچنین هر روزه عده زیادی به فعالیت در حوزه رمزارز ها و خرید ارز دیجیتال علاقه مند می شوند؛ این افراد بدون کسب دانش لازم پا به این جهان شگفت انگیز می گذارند و به همین دلیل ممکن است سرمایه خود را از دست بدهند.

این مسائل باعث شد تا تصمیم به نگارش مطلبی در رابطه با کیف پول ارز دیجیتال و چگونگی استفاده از آن بگیریم. امیدواریم این مقاله مورد توجه اعضای ایرانی متاورس و جهان کریپتوکارنسی قرار بگیرد.

خرید ارز دیجیتال و ذخیره آن در کیف پول دیجیتالی

بر خلاف دنیای واقعی، جهان کریپتوکارنسی، جهانی غیر متمرکز است که در آن حکومت ها، دولت ها یا بانک ها تسلط و مدیریتی نسبت به کاربران ندارند. اما در این جهان دیجیتالی نیز راهکار هایی برای جلوگیری از هرج و مرج در نظر گرفته شده است. در واقع تمامی معاملات کاربران از جمله خرید ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین انجام می شود و بلاکچین مانند بانک یا سازمان ثبت اسناد در جهان دیجیتالی عمل می کند. اما تکنولوژی دیگری هم به بلاکچین کمک می کند تا از هرج و مرج و سرقت اموال مجازی کاربران جلوگیری شود؛ این تکنولوژی همان کیف پول دیجیتال یا والت است که در ادامه به معرفی کامل آن می پردازیم.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

زمانی که شما به خرید ارز دیجیتال می پردازید اطلاعات رمزی مربوط به آن در کیف پول دیجیتالی یا والت ذخیره می شود. در واقع کیف پول های دیجیتالی مانند حساب بانکی مردم در جهان واقعی عمل می کنند اما به نسبت حساب های بانکی دارای امنیت بسیار بالاتری هستند. در انواع کیف پول دیجیتالی از کد های خصوصی و عمومی برای حفاظت از اطلاعات کاربران استفاده می شود با این حال سطح ایمنی هر یک از کیف پول های دیجیتالی با دیگری متفاوت است. بنابراین کاربران باید در حفظ کد های مربوط به کیف پول دیجیتالی خود حداکثر توانشان را به کار ببندند و همچنین کیف پولی را انتخاب کنند که دارای امنیت بالایی باشد.

کاربرد کیف پول ارز دیجیتال

اکثر کاربران از کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره رمزارز های خریداری شده استفاده می‌ کنند اما در رابطه با دیگر کاربرد های این تکنولوژی بی اطلاعند!

کیف پول های دیجیتالی کاربردی شبیه به حساب ‌های بانکی دارند به همین دلیل علاوه بر امکان ذخیره رمزارز ها، امکان انتقال آن ها به دیگر کاربران و انجام معاملات دیجیتالی را نیز فراهم می کنند. بنابراین مهم ترین کاربرد کیف پول دیجیتالی دریافت، ذخیره و ارسال دارایی دیجیتالی می باشد. البته ممکن است برخی از کاربران قصد سهام گذاری در حوزه ارز های دیجیتال را داشته باشند که در این موارد نیز می توانند از خدمات کیف پول دیجیتالی استفاده کنند.

انتخاب کیف پول دیجیتالی مناسب برای خرید ارز دیجیتال

تریدر های حرفه ای در حین خرید ارز دیجیتال موارد بی شماری را در نظر می ‌گیرند که یکی از آن ها انتخاب کیف پول دیجیتالی مطمئن و معتبر می باشد. اما متاسفانه کاربرانی که تازه وارد این فضا شده ‌اند بدون تحقیق در رابطه با صرافی های مختلف و بهترین ارز های دیجیتال، به خرید دوج کوین، بیت کوین، تتر و… می پردازند و در نهایت سرمایه خود را از دست می دهند! اما آیا ما در جهان واقعی هم بدون انجام تحقیقات لازم بانکی را انتخاب کرده و برای افتتاح حساب اقدام می‌ کنیم؟

مطمئناً تمامی ما در رابطه با عدم اعتبار بسیاری از صندوق های قرض الحسنه مطلع هستیم و اخباری مبنی بر کلاهبرداری از موسسات و صندوق های قرض الحسنه به گوشمان رسیده است. به همین دلیل اگر بخواهیم سرمایه خود را در جایی ذخیره کنیم بانک های معتبر کشور را انتخاب کرده و به هر صندوق یا موسسه تازه تاسیس اعتماد نمی کنیم. در جهان کریپتوکارنسی نیز باید کیف پول های دیجیتالی مختلف را بررسی کرده و از میان آن ها کیف پولی را انتخاب کنیم که دارای امنیت و اعتبار بالا باشد.

تریدر ایرانی و داستان عبور از هفت‌خوان رستم

برای تریدر ایرانی امنیت صرافی ارز دیجیتال یک مسئله است و امکان استفاده از آن، مسئله دیگر! متاسفانه همین چند وقت پیش بود که خبر فعال سازی احراز هویت Intermediate برای ثبت نام کاربران بایننس یا به عبارت دیگر برای تحریم کاربران ایرانی بایننس، جامعه تریدر های ایرانی را بهت زده کرد. با توجه به تحریم های جدیدی که علیه ایران اعمال شده ممکن است تا پایان امسال بسیاری از صرافی های معروف و معتبر به لیست بلند بالای تحریم های مجازی اضافه شوند که این مسئله فعالیت تریدر های ایرانی را بسیار مشکل می کند! اما چاره چیست؟

خرید ارز دیجیتال در صرافی ایرانی اوکی اکسچنج

دیگر نیازی نیست تا برای خرید ارز دیجیتال وارد صرافی های خارجی شده و دائماً نگران بلاک شدن اکانتتان باشید! در واقع شما عزیزان می توانید در صرافی ایرانی اوکی اکسچنج به خرید و فروش بیش از ۷۰۰ رمزارز شناخته شده از جمله خرید تتر، بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و… بپردازید و در صورت بروز هر گونه مشکل از پشتیبانی این صرافی معتبر کمک بگیرید.

صرافی اوکی اکسچنج از متخصصان حوزه بلاکچین تشکیل شده و دارای بیش از چهار سال سابقه فعالیت در این عرصه می باشد. خرید ارز دیجیتال در این صرافی معتبر ایرانی دارای مزایای بسیاری برای شما عزیزان است که از آن ها می توان به عدم مسدودی اکانت به دلیل اعمال تحریم ها، امنیت فوق العاده کیف پول ایرانی اوکی اکسچنج، امکان کمک گرفتن از تیم پشتیبانی، امکان خرید و فروش بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال و… اشاره کرد.

بنابراین پیشنهاد می دهیم به جای صرافی های خارجی، این صرافی معتبر ایرانی را جایگزین کرده و همچنین برای تحلیل و بررسی رمزارز های مختلف حتماً مقالات موجود در وب سایت اوکی اکسچنج را مطالعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا