رمز ارز

کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴: آیا ترامپ با اعلامیه‌ای تاریخی باز خواهد گشت؟

کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴: آیا ترامپ با اعلامیه‌ای تاریخی باز خواهد گشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با داغ‌تر شدن فصل انتخابات در آمریکا، دنیای ارزهای دیجیتال نیز مملو از هیجان شده است. کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل (مرکز ایالت تنسی آمریکا) نزدیک است و در همین حال، شایعات فراوانی نیز به گوش می‌رسد. آیا ممکن است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، طی سخنرانی خود در این کنفرانس، یک خبر بزرگ را اعلام کند؟ برخی معتقدند که او ممکن است بیت‌کوین را به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک برای ایالات متحده معرفی کند.
دنیس پورتر، یکی از بنیانگذاران Satoshi Act و مدیرعامل Satoshi Action Fund، این شایعات را تقویت کرده است. او ادعا می‌کند که ترامپ در سخنرانی آتی خود در این کنفرانس اعلام خواهد کرد که بیت‌کوین بخشی از ذخایر خزانه‌داری ایالات متحده خواهد بود. پورتر می‌گوید: «این شوخی نیست. منابع من معتبر هستند.»

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

تصور کنید که ایالات متحده بیت‌کوین را در ذخایر خود نگه دارد! این ایده، هیجان را در جامعه کریپتو برانگیخته است. اگر خزانه‌داری ایالات متحده بیت‌کوین را بپذیرد، یک تغییر عظیم در چشم‌انداز مالی جهانی خواهد بود و جایگاه بیت‌کوین را مستحکم‌تر خواهد کرد. حال، اعضای جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند که آیا این دیدگاه به واقعیت می‌پیوندد یا خیر.
در همین حال، لازم به ذکر است که ترامپ اخیراً سناتور جی‌دی ونس، یکی از حامیان کریپتو، را به عنوان نامزد معاونت ریاست‌جمهوری خود برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرده است. به نظر می‌رسد قطعات این پازل یکی یکی کنار هم قرار می‌گیرند و جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر یک لحظه تاریخی است.
در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با قیمت ۶۴،۱۷۰ دلار معامله می‌شود که یک افت ۰٫۷ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد. با این حال، قیمت این رمزارز نسبت به هفته گذشته، بیش از ۱۲٫۵ درصد افزایش یافته است.

منبع

کوینز پراب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا