بازی

کنسول دستی Logitech G Cloud رسما معرفی شد

کنسول دستی Logitech G Cloud رسما معرفی شد

شرکت لاجیتک شب گذشته به طور رسمی Logitech G Cloud را معرفی کرد، یک کنسول دستی مجهز به سیستم عامل اندروید که با استیم، Xbox Cloud Gaming و GeForce Now انویدیا سازگار است.

G Cloud که در روز ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود، دارای صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی HD، عمر باتری بیش از ۱۲ ساعت، فناوری لمسی، ژیروسکوپ و کنترل های قابل تنظیم است. برای کسانی که بخواهند اکنون کنسول دستی لاجیتک را پیش‌خرید کنند، برای مدتی محدود ۲۹۹.۹۹ دلار است.

مطلب پیشنهادی:انویدیا یا ای‌ام‌دی – کدام کارت گرافیک‌ها در سال ۲۰۲۱ انتخاب بهتری هستند؟رقابت NVIDIA و AMD، امسال سنگین‌تر از همیشه
انویدیا یا ای‌ام‌دی – کدام کارت گرافیک‌ها در سال ۲۰۲۱ انتخاب بهتری هستند؟

Logitech G Cloud با مشارکت Tencent Games توسعه داده شده و از استریم ابری برنامه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. علاوه بر توانایی استریم بازی‌های کنسول ایکس باکس در خانه، این کنسول می‌تواند بازی‌های استیم را نیز از طریق SteamLink اجرا کند و همینطور برنامه‌های بازی از راه دور، استریم ویدیو و موارد دیگر را دانلود کند.

Ujesh Desai، معاون و مدیر کل Logitech Gaming گفت:

سرویس بازی ابری یک روش جدید و فوق‌العاده هیجان‌انگیز برای تجربه بازی‌ها است. عاشق این هستم که می‌توانید از هر کجا بخواهید، به مجموعه بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

ما می‌خواستیم خودمان را به چالش بکشیم تا دستگاهی بسازیم که برای بازی‌های ابری کاملاً بهینه شده باشد. این به معنای کنترل‌های دقیق – شبیه به یک کنترلر ایکس باکس پیشرفته – یک صفحه نمایش HD بزرگ، عمر باتری شگفت‌انگیز و طراحی سبک وزن بود تا بازیکنان بتوانند از دوره‌های طولانی بازی کردن بدون هیچ مشکلی لذت ببرند.

کاترین گلوکستاین، معاون بخش بازی‌های ابری ایکس‌ باکس اضافه کرد:

کنسول‌های دستی گام بعدی در تکامل بازی‌های ابری ما هستند و تماشای حضور یک رهبر سخت‌افزاری در سطح جهانی مانند لاجیتک که Xbox Cloud Gaming را برای دستگاه جدید خود بهینه می‌کند، بسیار خوب است.

شما می‌توانید به راحتی در هر کجا که بخواهید وارد بازی شوید و از نمایشگر تمام صفحه آن با ابعاد ۱۶:۹ استفاده کنید. Logitech G CLOUD با عمر باتری طولانی، Wi-Fi داخلی و کنترل‌های ارگونومیک به شما این امکان را می‌دهد تا در کمپین‌های داستانی پیشروی کنید یا در مکانی که برای شما راحت‌تر است، برای یک بازی چند نفره آنلاین شوید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا