بازی

کنترلر جدید DualSense Edge باتری کوچک‌تری نسبت به دوال سنس استاندارد دارد

کنترلر جدید DualSense Edge باتری کوچک‌تری نسبت به دوال سنس استاندارد دارد

یک ویدیوی موشکافی نشان می‌دهد که کنترلر جدید و ۲۰۰ دلاری DualSense Edge سونی دارای باتری کوچک‌تری نسبت به دوال سنس استاندارد است. این کنترلر پریمیوم که دارای دکمه‌های اضافی و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر نسبت به مدل قبلی خود است، روز پنجشنبه از طریق فروشگاه PlayStation Direct منتشر شد.

Sony Interactive Entertainment قبلاً اعتراف کرده بود که کنترلر حرفه‌ای در مقایسه با مدل استاندارد DualSense، زمان عملکرد «نسبتا ​​کوتاه‌تری» خواهد داشت، زیرا به گفته آن‌ها «ویژگی‌های بیشتری را در همان فرم فاکتور و طراحی ارگونومیک» پد اصلی قرار داده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake

با این حال، اکنون که DualSense Edge در دست مصرف‌کنندگان قرار گرفته است، یک ویدیوی موشکافی جدید توسط شرکت الکترونیک استرالیایی Budd’s Controllers نشان می‌دهد که کنترلر ممتاز در واقع باتری با ظرفیت کمتری نسبت به دوال سنس اصلی دارد.

DualSense Edge شامل یک باتری ۱۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است، در مقایسه با باتری ۱۵۶۰ میلی آمپر ساعتی دوال سنس اصلی که خود افزایشی نسبت به باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی DualShock 4 پلی استیشن ۴ بود.

میلی آمپر ساعت یک باتری، میزان نگهداری شارژ انرژی و مدت زمان کارکرد دستگاه را قبل از نیاز به شارژ دوباره باتری نشان می‌دهد.

DualSense

شایان ذکر است که مشکل باتری کوچک‌تر را می‌توان با مصرف انرژی کمتر یا کارآمدتر خنثی کرد، اما همانطور که سونی در بیانیه خود اشاره کرد، Edge دارای ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به کنترلر اصلی است.

همانطور که در بیانیه سونی اشاره شد، احتمالاً این شرکت ژاپنی باتری فیزیکی کوچک‌تری را انتخاب کرده تا بتواند با ویژگی‌های جدید Edge، مانند دکمه‌های پشتی، تریگرهای قابل تنظیم و آنالوگ‌های قابل تعویض، در قالبی مشابه با باتری اصلی مطابقت داشته باشد.

DualSense Edge شامل یک کابل USB بسیار طولانی به همراه یک دستگاه قفل مخصوص برای نگه داشتن آن در داخل کنترلر است. سونی قبلاً اشاره کرده بود که «این گزینه عمر باتری را حفظ می‌کند».

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا