رمز ارز

کمیسیون بورس آمریکا به تحقیقات خود درباره استکس پایان داد؛ قیمت STX افزایشی شد!

کمیسیون بورس آمریکا به تحقیقات خود درباره استکس پایان داد؛ قیمت STX افزایشی شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال استکس (STX) در پی اتخاذ تصمیمی مهم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، افزایش ۹ درصدی را تجربه کرد.

کمیسیون SEC اخیرا تصمیم گرفته که تحقیقات سه ساله‌ خود را در مورد هیرو سیستمز (Hiro Systems) که قبلا با نام بلاک‌استک (Blockstack) شناخته می‌شد، به پایان برساند.

این شرکت که یکی از توسعه‌دهندگان استکس محسوب می‌شود، به دلیل کسب ۷۰ میلیون دلار از فروش توکن بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ مورد بررسی قرار گرفته بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

کمیسیون بورس و اوراق بهادار علی‌رغم اعلام موضع جدید خود، احتمال اقدامات آتی بر اساس تحقیقات پیشین را رد نکرد. با این حال، این خبر یک پیروزی چشمگیر برای مبارزه جاری حوزه کریپتو با نهاد‌های نظارتی محسوب می‌شود.

در همین راستا، SEC تحقیقات خود را در مورد صادرکننده استیبل‌کوین پکسوس (Paxos) نیز به پایان رساند. این اخبار خوشایند از تغییر‌ات بالقوه در بخش نظارتی حکایت دارد و موجب بهبود احساسات بازار شده است.

واکنش بازار به این خبر سریع و مثبت بود. در همین راستا، قیمت استکس طی یک ساعت بیش از ۹ درصد افزایش یافت. رشد قیمت در بازه ۲۴ ساعته نیز ۷.۵ درصد بوده است. این توکن در حال حاضر ۱.۶۶ دلار قیمت دارد.stacks-soars-9-as-sec-ends-probe-on-bitcoin-layer-2-develope

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا