بازی

کمپین اخراج امبر هرد از Aquaman 2 به ۴.۵ میلیون امضا رسیده است

کمپین اخراج امبر هرد از Aquaman 2 به ۴.۵ میلیون امضا رسیده است

حالا که دادگاه جانی دپ (Johnny Depp) و امبر هرد (Amber Heard) به پایان رسیده‌ و افراد بیشتری می‌خواهند این بازیگر از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom کنار گذاشته شود. 

ماه پیش از این برای شما گفتیم که این دادگاه باعث شده درخواست و کمپین قدیمی اخراج امبر هرد از دنباله فیلم آکوامن جان تازه‌ای بگیرد. اکنون نزدیک به ۴.۵ میلیون نفر در این کمپین شرکت کرده‌اند و به صورت روزانه شاهد افزایش میزان امضاها هستیم. این کمپین دو سال پیش در سایت Change.org ثبت شده و در جواب قرارگیری جانی دپ در لیست سیاه هالیوود بود. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ عضو عجیب و غریب جوخه انتحاریغیرعادی‌ترینِ غیرعادی‌ها
۱۰ عضو عجیب و غریب جوخه انتحاری

دپ و هرد سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و رابطه آن‌ها تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. در دسامبر سال ۲۰۱۸، هرد مقاله‌ای را در واشنگتن پست منتشر کرد که در آن خود را قربانی نوعی خشونت خانگی اعلام کرده بود. هرچند در آن مقاله به نام جانی دپ اشاره‌ای نشده بود، اما اکثر استودیوها بزرگ تلاش کردند روابط خود را با این بازیگر پایان دهند.

امبر هرد در دادگاه

با توجه به تاثیر منفی این مقاله، دپ در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که از هرد به دلیل افترا شکایت کند و دادگاه بین آن‌ها از این نقطه آغاز شد. با این وجود شب پیش هیئت منصفه برای دپ ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار دیگر به عنوان غرامت تنبیهی در نظر گرفت کرد که سپس به دلیل سقف ایالت ویرجینیا برای خسارات تنبیهی به ۳۵۰ هزار دلار کاهش یافت. هیئت منصفه همچنین ۲ میلیون دلار نفع هرد غرامت در نظر گرفته است.

فیلم Aquaman and The Lost Kingdom در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) اکران می‌شود. همانطور که می‌دانید شخصیت پرنسس مِرا در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور کم رنگی دارد که نتیجه حاشیه‌های پیرامون هرد است.

مطلب پیشنهادی:بهترین ویلن‌های سوپرمنکسانی که در برابر مرد پولادین قرار گرفته‌اند
بهترین ویلن‌های سوپرمن


صندلی داغ – چقدر همدیگه رو میشناسیم؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا