بازی

کمپانی Wizards of the Coast ساخت ۵ بازی Dungeons & Dragons را کنسل کرده است

کمپانی Wizards of the Coast ساخت ۵ بازی Dungeons & Dragons را کنسل کرده است

کمپانی Wizards of the Coast، ناشر بازی Dungeons & Dragons و Magic: The Gathering، چندین پروژه در دست ساخت داشت که به نظر می‌رسد ۵ تا از آن‌ها را کنسل کرده است. 

بلومبرگ سایتی است که به این موضوع اشاره کرده ولی کمپانی حاضر نشد به پی‌سی گیمر توضیحات بیشتری ارائه دهد. به نظر می‌رسد که این کمپانی از موفقیت بعضی از این پروژه‌ها مطمئن نبود و استراتژی خود را نسبت به گذشته تغییر داده است. با این وجود همچنان تمرکز آن‌ها روی ساخت بازی‌های جدید قرار دارد و این کار برای جذب مخاطب بیشتر بود.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

کمپانی Wizards of the Coast در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود ۷ یا ۸ بازی در سبک Dungeons & Dragons در دست ساخت دارد. Baldur’s Gate 3 یکی از این پروژه‌ها بود که هم‌اکنون در سرویس دسترسی زودهنگام استیم قرار دارد. Dungeons & Dragons: Dark Alliance نیز یک بازی دیگر این شرکت است که در سال ۲۰۲۱ به بازار منتشر شد. 

Dungeons & Dragons

با این وجود مشخص نیست که دیگر پروژه‌های این ناشر چه بازی‌هایی بودند. به نظر می‌رسد که Wizards of the Coast همچنان روی بازی های D&D تمرکز دارد و طرفداران نباید زیاد نگران باشند. استودیو Hidden Path Entertainment، سازنده Defense Grid، هم روی یک بازی از سری کار می‌کند که به نظر می‌رسد توسعه آن در جریان باشد.

به خاطر لغو این ۵ بازی، چند نفر از کارمندان این شرکت شغل خود را از دست می‌دهند که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۵ نفر خواهد بود. بقیه توسعه دهنده‌ها این فرصت را دارند که موقعیت شغلی جدیدی را در همین کمپانی برعهده بگیرند. 

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا