بازی

کراس‌اوور بازی Fortnite و اتک آن تایتان لو رفت

کراس‌اوور بازی Fortnite و اتک آن تایتان لو رفت

کراس‌اوورها به یک بخش جدا نشدنی از بازی فورتنایت (Fortnite) تبدیل شده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که شخصیت‌های اتک آن تیتان (Attack on Titan) در راه این بتل رویال محبوب هستند.

پیش از این فورتنایت با انیمه‌هایی نظیر دراگون بال، ناروتو و My Hero Academia کراس‌اوور داشته است. با این وجود دو منبع معتبر به اسم‌های ShiinaBR و HYPEX خبر از همکاری با اتک آن تایتان می‌دهند. به نظر می‌رسد که ارن یگر اسکین مخفی بتل پس Fortnite در فصل دوم از چپتر ۴ بازی خواهد بود.

هنوز جزئیات زیادی از این کراس اوور منتشر نشده ولی انتظار آیتم‌ها زیادی را باید داشته باشیم. همچنین این احتمال هم وجود دارد که طی یک رویداد محدود بازیکنان به تایتان تبدیل شوند یا از دیواری در مقابل تایتان‌ها دفاع کنند. از آنجایی که اتک آن تایتان در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد، این کراس‌اوور می‌تواند با استقبال بسیار خوبی روبه رو شود.

کراس‌اوور بازی Fortnite و اتک ان تایتان

آخرین قسمت‌های انیمه Attack on Titan در تاریخ ۴ مارچ (۱۳ اسفند) پخش می‌شوند تا این داستان را برای همیشه به پایان برسانند. از طرف دیگر فصل فعلی بازی Fortnite در تاریخ ۸ مارچ (۱۷ اسفند) به پایان می‌رسد و فصل بعدی با یک روز فاصله آغاز می‌شود. از لحاظ زمانی نیز این همکاری منطقی است و انیمه و هم بازی از آن سود خواهند برد.

بازی Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کراس‌اوور بازی Fortnite و اتک آن تایتان لو رفت - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا