بازی

کدام برندهای یخچال فریزر دوام بهتری دارند ؟

کدام برندهای یخچال فریزر دوام بهتری دارند ؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهمترین وسایلی که بودن آن در هر خانه‌ای لازم است، یخچال فریزر است. ما بسیاری از مواد غذایی را به صورت فریز شده نگهداری می‌کنیم. فریز کردن مواد غذایی سبب می‌شود بتوانید در مدت زمان طولانی از آن‌ها نگهداری کنید. در ادامه قصد داریم بهترین برند‌های یخچال فریزر با دوام را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

جنرال الکتریک (GE)

بدون شک یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای یخچال فریزر، جنرال الکتریک است. لوازم خانگی این برند معتبر و مشهور در سراسر جهان، مورد استفاده قرار می‌گیرند. دوام لوازم خانگی این برند بسیار زیاد است. اگر قصد دارید یک یخچال فریزر برای سال‌های متمادی داشته باشید، ما این برند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یخچال فریزرهای جنرال الکتریک از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط خود از مدل‌های مختلف این برند یخچال فریزر خود را تهیه نمایید. البته لازم است بدانید یخچال فریزرهای فرنچ دور و یا درب فرانسوی جنرال الکتریک نسبت به دیگر مدل‌های این برند، قیمت بالاتری دارند. این یخچال‌ها قادرند فیلتر آب را به صورت قوی و کاملا هوشمند انجام دهند. روکش استیل، کیفیت و راحتی کار با این یخچال فریزرها از ویژگی‌های بارز این برند هستند. در صورت نیاز به تعمیرات و سرویس حتما با نمایندگی معتبر جنرال الکتریک در تماس باشید تا تعمیرکاری که برای سرویس دستگاه جنرال الکتریک شما می‌آید متخصص و معتبر باشد.

فریجیدر

یخچال فریزرهای برند فریجیدر از بهترین و کم مصرف‌ترین فریزرهای موجود در بازار هستند. دوام بالای این یخچال‌ها سبب شهرت جهانی آن‌ها شده است. طراحی شیک و هوشمندانه این فریزرها سبب شده است این برند یکی از بهترین برندهای یخچال فریزر در جهان باشد. نکته‌ی جالب توجه این است که قیمت این یخچال‌ها با توجه به کارایی و دوامی که دارند، بسیار مناسب است. همچنین یخچال فریزرهای برند فریجیدر فضای کافی برای فریز کردن، دارند. با توجه به این که این روزها قیمت کالاهای آمریکایی با افزایش مواجه است حتما در صورت بروز مشکل از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر مطمئن بخواهید تا یخچال فریزر شما را سرویس کند .

ال جی

شهرت، اعتبار و کیفیت ال جی بر کسی پوشیده نیست. به جرات می‌توانیم بگوییم در 20 سال اخیر لوازم خانگی برند ال جی در شمار بهترین‌ها بوده‌اند. این برند کره‌ای با ساخت یخچال‌های هوشمند و ارائه امکانات فراوان توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. طراحی فریزرهای ال جی کاملا هوشمندانه و استاندارد انجام شده است. قرار دادن قابلیت اتصال به وای فای و همچنین بهره‌گیری از صفحه نمایش روی درب یخچال از ویژگی‌های برجسته یخچال فریزرهای جدید ال جی هستند. به گونه‌ای که شما تنها با استفاده از نمایشگر و بدون باز کردن درب یخچال می‌توانید از محتویات یخچال آگاهی پیدا کنید.

ویرپول

بارزترین ویژگی یخچال فریزرهای ویرپول دوام و کیفیت بالای آن‌هاست. به همین دلیل این برند از بهترین برندهای یخچال فریزر محسوب می‌شود. در سال 2020 برند ویرپول توانست در میان بهترین برندهای تولید یخچال فریزر قرار بگیرد. تنوع مدل‌های یخچال فریزر در این برند شامل یخچال‌های ساید بای ساید، فریزر بالا و یا پایین و فرنچ دور می‌شود. طراحی شیک و مدرن و اصولی و عدم نیاز به تعمیر در طولانی مدت سبب شده است مشتریان این برند رضایت کافی را داشته باشند. اگر نیاز به تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیر یخچال ویرپول خود دارید حتما با نمایندگی مدرن تکنیک تماس بگیرید.

سامسونگ

مانند ال جی، برند سامسونگ نیز از شهرتی جهانی برخوردار است. این برند که در واقع رقیب اصلی برند ال جی شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر برند سامسونگ با گسترش فعالیت خود در تولید بسیاری از لوازم خانگی هوشمند، تولید گوشی‌ها و تلویزیون‌های هوشمند و … توانسته است گوی سبقت را از ال جی برباید. یخچال فریزرهای برند سامسونگ از شیک‌ترین و هوشمندترین یخچال‌ها به حساب می‌آیند. سامسونگ با ساخت یخچال فریزر فمیلی هاب سامسونگ علاوه بر این که یک یخچال فریزر با بهترین قابلیت‌ها تولید کرده است، توانسته یک هاب خانه هوشمند نیز به شما ارائه دهد. با استفاده از این یخچال فریزر شما می‌توانید دمای خانه‌ی خود را تنظیم کنید، سنسور تشخیص چهره را فعال کرده و یا تعیین کنید چراغ‌ها چه زمانی روشن و خاموش شوند. بدون شک داشتن چنین محصول پیشرفته‌ای در خانه می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. نکته‌ی جالب توجه در رابطه با سامسونگ که یکی از بهترین برندهای یخچال فریزر با دوام است، این است که لوازم خانگی این برند از کمترین مصرف انرژی برخوردارند.

بوش

یکی دیگر از بهترین برندهای یخچال فریزر در جهان، برند آلمانی بوش است. بوش در واقع یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی برقی به حساب می‌آیند. دوام، کیفیت و شیک بودن لوازم خانگی این برند، شما را شگفت زده خواهد کرد. اگرچه ممکن است تصور کنید قیمت لوازم خانگی این برند در مقایسه با دیگر برندها اندکی بیشتر است اما، طراحی شیک و پیشرفته، کیفیت و دوام بال و مصرف انرژی کم از برجسته‌ترین نکات مثبت محصولات بوش هستند.

اسنوا یک برند ایرانی در میان بهترین برندهای یخچال فریزر

تا به اینجای مطلب تلاش کردیم تا بهترین برندهای خارجی یخچال فریزر با دوام را به شما معرفی کنیم. بدون شک با وجود قیمت دلار و مباحث مربوط به تحریم ممکن است خرید یک یخچال فریزر خارجی برای شما سخت باشد. لازم است بدانید یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه تولید و ساخت لوازم خانگی، برند اسنوا است. اسنوا با ساخت یخچال فریزرهای با دوام و با کیفیت توانسته رضایت بسیاری از مشتریان ایرانی را جلب نماید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا