رمز ارز

کاهش بی‌سابقه قیمت شیبا اینو؛ سرنوشت قیمت این میم‌کوین چه خواهد بود؟

کاهش بی‌سابقه قیمت شیبا اینو؛ سرنوشت قیمت این میم‌کوین چه خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در ۱۲ آوریل اصلاح شدیدی را تجربه کرد و قیمت بسیاری از دارایی‌های دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در چند هفته‌ی اخیر رسید.

قیمت شیبا اینو (SHIB)، برای اولین بار، ۶ درصد در تایم‌فریم هفتگی و ۲۰ درصد در تایم‌فریم یک ماهه کاهش یافته است. با این حال، بسیاری از تحلیلگران معتقدند روند نزولی به زودی معکوس خواهد شد.

تحلیلگر بازار کریپتو با نام مستعار رکت‌ کپیتال (Rekt Capital) اخیراً خاطرنشان کرد که قیمت SHIB به همان سطح قیمت اولیه در سال ۲۰۲۲ رسیده است. با این حال وی بر این باور است که ارزش این میم‌کوین در صورت عبور از سطح مقاومت فعلی می‌تواند تا هزار برابر افزایش یابد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

چندین عامل کلیدی نشان می‌دهد که دومین میم‌کوین برتر از نظر ارزش بازار می‌تواند افزایش قیمت قابل توجهی را در کوتاه‌مدت تجربه کند.

یکی از عوامل مهم، جریان خالص ورود و خروج SHIB به صرافی‌ها است که طبق داده‌های کریپتو‌کوانت (CryptoQuant) در هفته گذشته منفی بوده است. منفی شدن این شاخص به این معنی است که نسبت کوین‌های برداشت‌شده از صرافی‌ها نسبت به کوین‌های واریزی به آنها، بیشتر بوده که می‌تواند فشار فروش را کاهش دهد.

پیشرفت بلاکچین شیباریوم (Shibarium) و رشد نرخ توکن‌سوزی نیز از عوامل قابل توجه است. تعداد کل بلاک‌های این شبکه اخیراً از مرز ۴ میلیون فراتر رفته و از نظر تراکنش‌های روزانه نیز رشد قابل توجهی را به ثبت رسانده است.

همچنین افزایش ۵۰ هزار درصدی نرخ توکن‌سوزی در ابتدای هفته، موجب حذف میلیون‌ها توکن SHIB از گردش شد. هدف نهایی این سازوکار، کاهش موجودی توکن است که به مرور با افزایش تقاضا موجب ارزشمند‌تر شدن آن خواهد شد.

منبع

کریپتو پوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا