عمومی

کامپیوتر گیمینگ جدید MSI نورپردازی هیجان‌انگیز و سخت‌افزار بسیار قدرتمند دارد

کامپیوتر گیمینگ جدید MSI نورپردازی هیجان‌انگیز و سخت‌افزار بسیار قدرتمند دارد

MSI در اوایل سال ۲۰۲۴ از کامپیوترهای گیمینگ اسمبل‌شده‌ی خود رونمایی کرد و حالا کل این مجموعه برای خرید در دسترس قرار گرفته است. پرچمدار این سری یعنی Vision Elite با بهره‌مندی از قدرتمندترین سخت‌افزار روز دنیا ازجمله جدیدترین پردازنده اینتل Core i9 نسل ۱۴ و کارت گرافیک انویدیا مدل GeForce RTX 4090، گزینه‌ای فوق‌العاده برای گیمرهای حرفه‌ای محسوب می‌شود.

کامپیوتر MSI Vision Elite از کیس جدید MEG Maestro 700L PZ با بدنه‌ی آلومینیومی یکپارچه بهره می‌برد و پنل جلویی آن به شیشه‌ی حرارت‌دیده با خمیدگی ۲۷۰ درجه مجهز شده است که نمای جذابی از قطعات داخلی به کاربر ارائه می‌دهد. MSI تنها شرکتی نیست که از شیشه‌ی خمیده در کیس‌های خود استفاده می‌کند، اما بی‌شک اولین شرکتی محسوب می‌شود که کامپیوتر پیش‌ساخته‌ای با این طراحی لوکس به بازار عرضه می‌کند.

کامپیوتر رومیزی MSI Vision Elite 2024
کامپیوتر رومیزی MSI Vision Elite 2024

وظیفه‌ی خنک‌سازی پردازنده‌ی Core i9-14900KF در کامپیوتر Vision Elite برعهده‌ی سیستم خنک‌کننده‌ی مایع ۳۶۰ میلی‌متری AIO است. از دیگر مشخصات این هیولای گیمینگ می‌توان به ۶۴ گیگابایت رم DDR5 (دو رم ۳۲ گیگابایتی)، فضای ذخیره‌سازی ۲ ترابایتی از نوع NVMe M.2، مادربرد MSI Z790 و منبع تغذیه‌ی ۱٬۰۰۰ واتی اشاره کرد. این محصول همچنین به کارت شبکه‌ی ۲٫۵ گیگابیتی، وای‌فای ۷ اینتل و بلوتوث ۵٫۴ مجهز شده است.

کامپیوتر رومیزی MSI Vision Elite 2024

طبق اطلاعات سایت رسمی MSI، کامپیوتر گیمینگ Vision Elite به‌راحتی می‌تواند جدیدترین بازی‌های گرافیکی را با وضوح 4K اجرا کند. این محصول فقط در یک کانفیگ و با قیمت ۴٬۳۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا