عمومی

کافه ارز | مقایسه تمام آزمون‌های زبان بین‌المللی در یک نگاه

کافه ارز | مقایسه تمام آزمون‌های زبان بین‌المللی در یک نگاه

معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی کدامند؟

بدون شک و طبق آمار موثق، در بین انواع آزمون‌های زبان انگلیسی که به تفصیل به آن‌ها پرداخته شده، دو آزمون آیلتس و تافل دارای بالاترین آمار متقاضی و اعطای گواهینامه به متقاضیان هستند.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS) واقعاً یکی از معتبرترین آزمون‌های دنیا برای ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی است. این آزمون به این معروف است که به صورت دقیق و منصفانه چهار مهارت اصلی زبان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. سوالات این آزمون برای هر چهار مهارت شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن طراحی شده است و به شکلی هوشمندانه توانایی و عملکرد آزمون‌دهنده در هر از بخش‌ها را اندازه‌گیری می‌کند.

آزمون زبان آیلتس به دلیل کاربرد گسترده‌اش، به ویژه برای افرادی که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی‌زبان تحصیل کنند یا به آن‌ها مهاجرت کنند، بسیار مورد توجه است. برای شرکت در این آزمون باید هزینه آن را به صورت دلاری و آنلاین از طریق کارت‌های اعتباری ویزاکارت یا مسترکارت پرداخت کنید. اگر به هر دلیلی به کارت‌های اعتباری دسترسی ندارید، می‌توانید از سرویس پرداخت آزمون‌های بین‌المللی سایت‌های واسطه نظیر سایت کافه ارز استفاده کنید. در این حالت شما فقط نیاز دارید تا پرداخت هزینه آزمون آیلتس را به صورت ریالی و به شکل آنلاین انجام داده و خود را برای روز آزمون آماده کنید.

نوشته های مشابه

آزمون تافل

آزمون تافل یکی دیگر از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین آزمون‌ها برای ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی در میان متقاضیان یادگیری زبان است. این آزمون بسیار محبوب است و به عنوان یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر دنیا شناخته می‌شود.

یکی از نقاط قوت آزمون تافل، دقت بالای نمرات آن است که به افراد امکان می‌دهد مهارت‌های زبانی خود را با دقت بیشتری ارزیابی کنند. این نمرات و امتیازها می‌توانند به عنوان یک شاخص مفید در تصمیم‌گیری‌های مربوط به پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی مورد استفاده قرار گیرند.

آزمون تافل برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند بسیار کاربردی است و همین موضوع باعث شده تا این آزمون تا این حد بین متقاضیان محبوب باشد. برای شرکت در آزمون تافل باید 265 دلار آمریکا از طریق کارت‌های اعتباری ویزاکارت یا مسترکارت پرداخت کنید. خیلی از متقاضیان ایرانی به کارت‌های اعتباری دسترسی ندارند، بنابراین باید از شرکت‌های واسطه نظیر کافه ارز برای پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون تافل اقدام کنند. کاربران با ثبت‌نام و احراز هویت در سایت کافه ارز می‌توانند به‌راحتی هزینه شرکت در آزمون تافل را به صورت آنی پرداخت کنند.

آزمون زبان دولینگو

Duolingo یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان است که به عنوان یک اپلیکیشن موبایل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. البته، این برنامه بر روی کامپیوتر نیز اجرا می‌شود. متقاضیان از دولینگو بیشتر برای یادگیری زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی استفاده می‌کنند.

ویژگی اصلی Duolingo این است که به کاربران کمک می‌کند تا کارایی خود را در یادگیری زبان به صورت تعاملی و با استفاده از روش‌های آموزشی متنوع افزایش دهند. این برنامه از روش‌های مختلفی مانند بازی، تمرین‌های کوتاه، فیلم، تکالیف صوتی و تصویری، و درس‌های چند سطحی برای بهبود مهارت‌های زبانی استفاده می‌کند.

از آنجایی که می‌توان به صورت آنلاین و از طریق تلفن‌های همراه یا سایر دستگاه‌های هوشمند به آن دسترسی داشت، Duolingo برای افرادی که به دنبال یادگیری زبان در هر زمان و هر مکان هستند، بسیار مفید است. در حقیقت، دولینگو این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به صورت انعطاف‌پذیر و متناسب با زمان در دسترس خود به آموزش زبان بپردازید.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا