عمومی

کافه ارز؛ افتتاح حساب، شارژ و نقد حساب پی‌پال در یک چشم‌ به هم زدن

کافه ارز؛ افتتاح حساب، شارژ و نقد حساب پی‌پال در یک چشم‌ به هم زدن

در دنیای امروز که تکنولوژی و سرعت عمل حرف اول را می‌زنند، نیاز به افتتاح حساب بین‌المللی و شارژ آن برای انجام برای خارجی از از هر زمان دیگری به موضوع مهم‌تری تبدیل شده است. یکی از معتبرترین سرویس‌های پرداخت بین‌المللی پی‌پال (Paypal) است که با استفاده از آن ‌می‌توانید از داخل ایران از خدمات آنلاین خارجی بهره‌مند شوید. اما چرا اینقدر داشتن یک حساب پی‌پال اینقدر اهمیت دارد؟

اهمیت افتتاح حساب پی پال

افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب پی پال برای آن دسته از افراد که قصد حضور در اقتصاد بین‌المللی را دارند بسیار امر حیاتی به شمار می‌رود. در ادامه قصد داریم مزایای این حساب بسیار کاربردی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

● امنیت مالی: پی‌پال به پروتکل‌های امنیتی بسیار پیشرفته مجهز است، بنابراین امنیت تراکنش‌های چند دلاری تا میلیون دلاری کاربران را تامین می‌کند.

● جهانی‌بودن: پی‌پال یک سیستم بین‌المللی است و این امکان را در اختیار مردم سراسر جهان قرار می‌دهد تا بدون دردسر و مشکلات مربوط به تبدیل ارزها به یکدیگر، مبادلات مالی خود را انجام دهند.

● سرعت بالای انتقالات ارزی: پی‌پال به عنوان سیستم پرداختی پیشرو در مبادلات مالی، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از طریق ارزهای مختلف انتقالات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

البته، استفاده از امکانات حساب پی‌پال برای کاربران ایرانی آسان نیست و چالش‌های بسیار زیادی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

چالش‌های افتتاح حساب و شارژ حساب پی‌پال برای ایرانیان

استفاده از پی‌پال برای ایرانیان به صورت عادی در دسترس نیست و به علت محدودیت‌های بانکی، دسترسی محدود به صرافی‌های خارجی و مسائل مربوط به احراز هویت همواره با چالش همراه است.

● مسائل امنیتی: افتتاح حساب Paypal یا شارژ آن از طریق بانک‌های ایران امکان‌پذیر نیست، بنابراین کاربران ایرانی ممکن است برای این کار از واسطه‌های نامعتبر استفاده کنند و امنیت دارایی‌ خود را به خطر بیاندازند.

● دسترسی محدود به صرافی‌های بین‌المللی: تحریم‌های اقتصادی و بانکی باعث شده تا دسترسی به سایت پی‌پال و صرافی‌های دیگری برای نقد موجودی آن دشوار باشد. برای مثال، اگر شما با آدرس اینترنتی مربوط به لوکیشن ایران وارد حساب پی‌پال شوید، قطعاً حساب شما قبل از اولین واریز و برداشت مسدود خواهد شد و اگر دارایی در آن داشته باشید از بین خواهد رفت.

● محدودیت‌های اقتصادی: تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد باعث می‌شود که فرآیند احراز هویت در سایت PayPal رد شود و هیچ‌ کدام از کاربران با هویت و مدارک ایرانی نتوانند در آن افتتاح حساب کنند.

اگرچه استفاده از پی پال برای ایرانیان به صورت عادی عملاً امکان‌پذیر نیست اما به لطف سایت‌های واسطه معتبر نظیر کافه ارز می‌توان عملیات افتتاح حساب پی‌پال و شارژ و نقد موجودی آن را بدون دردسر از داخل ایران انجام داد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا