بازی

کار با ماسک گاز در Warzone آسان‌تر شده است

کار با ماسک گاز در Warzone آسان‌تر شده است

فصل پنج کال آو دیوتی (Call of Duty) با نام Last Stand چندی پیش آغاز شد و اکنون آپدیت جدید وارزون (Warzone) کار با ماسک گاز را نسبت به گذشته آسان‌تر می‌کند.

استودیو ریون سافتور اعلام کرده است که ماسک گاز از این پس از اسلات اول Quick Inventory قرار می‌گیرد تا بازیکنان وارزون راحت‌تر به آن دسترسی پیدا کنند. همچنین متن توضیحات استفاده دستی از ماسک گاز دستی در منوی تنظیمات بهبود یافته است تا جزئیات بهتری درباره نحوه تجهیز آن به بازیکنان ارائه کند.

این آپدیت با تغییری در رویداد Heroes Vs. Villains نیز همراه است و اکنون توکن‌های آن به اندازه ۲۰۰ امتیاز ارزش دارند. همچنین باید اشاره کنیم که این تغییر برای تمامی مدهای وارزون نیز اعمال خواهد شد. به روزرسانی روز پیش پرک Serpentine را نیز بالانس کرده تا بازیکنان از آن سو استفاده نکنند. 

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند

وارزون

با پرک Serpentine هنگام دویدن آسیب کمتری به بازیکنان وارد می‌شد و اکنون این ویژگی تنها به اسپرینت تاکتیکی تخصص داده شده است. استودیو ریون سافتور همچنین سعی کرده با این به روزرسانی تعدادی از باگ‌های بازی را نیز از بین ببرد. همچنین این احتمال وجود دارد که در آینده قیمت لوداوت دراپ (Loadout Drops) در بازی Warzone کاهش پیدا کند.

به نظر می‌رسد که در آخرین فصل از Call of Duty: Warzone قرار داریم و به همین خاطر کاهش قیمت ایتم‌های آن چندان دور از انتظار نیست. اکتیویژن و ریون سافتور همچنین روی Call of Duty: Warzone 2 نیز کار می‌کنند که بر اساس شایعات دو ماه دیگر به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. 

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا