بازی

کارگردان Thor Love and Thunder: نگران نباشید، جین فاستر جای ثور را نمی‌گیرد

کارگردان Thor Love and Thunder: نگران نباشید، جین فاستر جای ثور را نمی‌گیرد

تایکا وایتیتی کارگردان فیلم مورد انتظار ثور: عشق و تندر (Thor: Love And Thunder) در صحبت‌های جدید خود طرفداران را از نگرانی درآورده و اعلام کرده که این فیلم قرار نیست پایان‌بخش عصر ثور با بازی کریس همسورث باشد. چندی پیش تریلر و پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شد که می‌توانید از طریق این لینک تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

وایتیتی در گفت و گو با Looper درباره شخصیت جین فاستر (با بازی ناتالی پورتمن) که اکنون صاحب چکش ثور است و مسئولیت بزرگی را برعهده دارد صحبت کرد. در فیلم Thor: Ragnarok، هلا (با بازی کیت بلانشت) سلاح را شکست تا قدرت خود را نشان دهد و اکنون این سلاح در دستان فاستر است.

وی می‌گوید که فیلم جدید ثور داستان جین را از کتاب‌های کمیک روایت می‌کند، به این معنی که او مبتلا به سرطان است و هر زمان که به ثور تبدیل می‌شود، اثرات شیمی‌درمانی که با آن مواجه است را از بین می‌برد. وایکا تایتیتی درباره این موضوع گفت:

ما کاملا به خط داستانی جین و اتفاقی که برای او افتاد پایبند هستیم، زیرا این موضوع تاثیر زیادی روی فیلم گذاشته است. ما در تلاش هستیم تا بهترین بخش‌ها را در فیلم به تصویر بکشیم. همچنین، این ایده که ثور [دارای] استورم‌بریکر، آن تبر بزرگ است و اکنون چکش او در دست شخص دیگری است، واقعا جالب و هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

البته، این یک تنش طبیعی برای روایت داستان ایجاد می‌کند زیرا ثور اکنون باید با این واقعیت کنار بیاید که او تنها قهرمان فیلم نیست. با این اوصاف قطعا بسیاری از طرفداران ممکن است تصور کنند که مسئولیت ثور به طور کامل به جین فاستر (مایتی ثور) واگذار شود که طبق صحبت‌های کارگردان اینطور نیست.

فیلم Thor: Love and Thunder در ۸ جولای ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ماه) در سینماهای سرتاسر دنیا اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا