بازی

کارگردان God of War علاقه‌مند به تجربه Starfield است

کارگردان God of War علاقه‌مند به تجربه Starfield است

 تاخیر بازی خدای جنگ (God of War) باعث شده که کوری بارلوگ (Cory Barlog) و دیگر اعضای تیم سانتا مونیکا مورد آزار و اذیت طرفداران عصبانی قرار بگیرند.

کوری بارلوگ، کارگردان خلاق God of War از استودیو سانتا مونیکا، در توییتر از جامعه بازیکنان درخواست کرد که رفتار بهتری با توسعه‌دهندگان بازی داشته باشند. اوضاع به حدی بد است که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، نیز به حمایت از سانتا مونیکا و توسعه دهندگان آن پرداخته است. 

اکنون این بازی‌ساز سرشناس گفته که علاقه زیادی به تجربه بازی استارفیلد، جدیدترین ساخته بتسدا، دارد. او قصد دارد زمان عرضه Starfield مرخصی بگیرد تا با خیال راحت این بازی را تجربه کند. این صحبت‌های بارلوگ اما خطاب به پست دیگری بود که به مقایسه سهم دو بازی God of War و Starfield در میزان سرچ گوگل می‌پرداخت. 

مطلب پیشنهادی:آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورسشروع هستی از خلا
آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورس

خدای جنگ (God of War)

با وجود اینکه به نظر می‌رسد افراد بیشتری چشم انتظار God of War هستند، کوری بارلوگ با این صحبت‌ها سعی دارد جنگ بین کنسول‌ها را خنثی کند. تاخیر خدای جنگ در روزهای گذشته یک موضوع بسیار حساس و داغ بوده و تجربه استارفیلد می‌تواند کمی از شدت فشار وارده به اعضای سانتا مونیکا بکاهد.

بازی خدای جنگ: رگناروک داستان اساطیر اسکاندیناوی را برای کریتوس و پسرش به پایان خواهند رساند. راگناروک دنباله مستقیم نسخه قبلی است که به داستان کریتوس و پسرش در نه قلمرو اساطیر اسکاندیناوی می‌پرداخت. God of War Ragnarok احتمالا در پاییز برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


ماینکرفت #83 – درس خوندن سینا عذابه!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا