بازی

کارگردان Assassin’s Creed Mirage: طرفداران منتظر بازی در مقیاس کوچک بودند

کارگردان Assassin’s Creed Mirage: طرفداران منتظر بازی در مقیاس کوچک بودند

کارگردان خلاق بازی Assassin’s Creed Mirage به تازگی اظهار داشته که تمایل بازیکنان به تجربه یک عنوان در مقیاس کوچک‌تر، از همان ابتدا تأثیر زیادی بر پروسه ساخت داشت.

با گیم پلی متمرکز بر پارکور، مخفی‌کاری و آدمکشی، Mirage نشان‌دهنده بازگشت به سبک اکشن ماجراجویی بازی‌های اساسینز کرید است که قبل از عناوین گسترده Origins، Odyssey و Valhalla در سبک نقش آفرینی منتشر شده بودند.

میراژ که قرار است در سال ۲۰۲۳ به رهبری استودیو بوردو یوبیسافت منتشر شود، در بغداد قرن نهم می‌گذرد و به عنوان «ادای احترام ویژه به اولین قسمت اساسینز کرید» توصیف شده است.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

استفان بودون، مدیر خلاقیت بازی در مصاحبه جدید خود با GamesRadar در این باره گفت:

Mirage از همگرایی چندین کوشش به وجود آمد. البته، اولین مورد از جامعه بازیکنان ما می‌آید: Origins، Odyssey، Valhalla همگی بازی‌های فوق‌العاده‌ای بودند که نوید یک سفر حماسی در یک فانتزی قوی را می‌دادند. مقیاس آن‌ها برای تحقق این جاه‌طلبی‌ها وفق داده شده بود زیرا تمامی آن‌ها مکانیزم نقش آفرینی را در بر می‌گیرند.

اما در میان طرفداران، کم کم تمایل به تجربه داستان‌های شخصیت‌محور را شنیدیم که بر ستون‌های اصلی اولین AC در مقیاسی کوچک‌تر متمرکز بود. چنین چیزی به دل ما سازندگان نیز نشست و این نقطه شروع پروژه بود.

در Assassin’s Creed Mirage بازیکنان کنترل شخصیت بسیم ابن اسحاق، یک دزد خیابانی «با گذشته‌ای مرموز» را در دست می‌گیرند که در جست و جوی پاسخ‌ها، به گروه Hidden Ones می‌پیوندد.

Assassin’s Creed Mirage

مطلب پیشنهادی:مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید»فراتر از یک عقیده«
مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید

بودون گفت:

با مقیاس فشرده‌تر و تمرکز بر شخصیت بسیم و داستان بلوغ او، هدف اصلی ما در میراژ این است که غوطه‌ور شدن کامل در بغداد قرن نهم و رویدادهای کلیدی آن زمان را برای Hidden Ones فراهم کنیم. می‌خواستیم این بازی یک عنوان مستقل باشد که همه بتوانند از آن لذت ببرند.

او همچنین گفت که Ubisoft Bordeaux بر ابزارهای مختلف سبک مخفی‌کاری، از جمله موارد آشنایی مانند بمب دودافکن و پرتاب چاقو را با ارتقاءهای جدیدی که به بازیکنان اجازه می‌دهد با سبک بازی خود مطابقت دهند، دوباره کار کرده است.

میراژ یکی از شش بازی اساسینز کرید است که در شهریور ماه در شوکیس یوبیسافت معرفی شدند. سری پرچمدار بعدی بعد از میراژ با نام‌های رمزی Red و Hexe شناخته می‌شوند و به عنوان بخشی از هاب جدید Assassin’s Creed Infinity منتشر خواهند شد.

Red که توسط استودیوی کبک ساخته می‌شود و همین کارگردان خلاق را دارد، در ژاپن فئودالی می‌گذرد. پس از آن، بازی Hexe استودیو مونترال از راه می‌رسد که طبق گزارشات حول محور محاکمه جادوگران در آخر روزهای امپراتوری روم مقدس می‌چرخد.

یوبیسافت همچنین در حال کار روی یک بازی مستقل چند نفره، بازی موبایل چینی Codename Jade و یک عنوان موبایلی دیگر با همکاری نتفلیکس است.

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟تماشا کنید
اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا