بازی

کارگردان «پنگوئن» اسپین‌آف فیلم بتمن مشخص شد

کارگردان «پنگوئن» اسپین‌آف فیلم بتمن مشخص شد

سریال اسپین‌آف فیلم بتمن (The Batman) که بر اساس شخصیت پنگوئن (Penguin) برای شبکه HBO Max ساخته می‌شود، کارگردان خود را پیدا کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

راجر کریگ زوبل که سابقه ساخت مینی‌سریال The Mare of Easttown را دارد، قرار است کارگردانی سریال پنگوئن با هنرپیشگی کالین فارل را برعهده بگیرد. زوبل همچنین فیلم ترسناک و جنجالی سال ۲۰۲۰ یعنی The Hunt و برخی قسمت‌های سریال وست‌ورلد را کارگردانی کرده است.

کالین فارل که نخستین بار در فیلم سینمایی بتمن (به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون) در نقش پنگوئن ظاهر شد، علاوه بر حضور به عنوان ستاره اصلی در The Penguin، تهیه‌کننده اجرایی آن نیز محسوب می‌شود. ظاهرا این سریال به ماجرای پنگوئن و سفر او در تبدیل شدن به یکی از بزرگترین خلافکاران زیرزمینی گاتهام خواهد پرداخت.

پنگوئن اسپین‌آف فیلم بتمن

در اخبار مرتبط و پیش از اکران رسمی The Batman گفته شده بود که پنگوئن در این اثر از فیلم پدرخوانده الهام گرفته است. فارل درباره شخصیت خود توضیح داده بود:

مت ریوز از فردو برای من نام برد، زیرا فردو به دلیل بی‌اهمیتی خوش برای حضور در خانواده‌ای پر شده از مردان بسیار قوی، بسیار باهوش، بسیار توانا و بسیار خشن، فلج شده بود. به همین دلیل به آن‌ها خیانت می‌کند، چون ضعیف است، یک جورهایی شکسته و درد دارد. نوعی شکستگی در هسته‌اش وجود دارد که به او میل و جاه طلبی لازم برای قیام در دنیای جنایتکار را می‌دهد. این قیام به کجا می‌رسد، اگر قرار باشد فیلم سومی ساخته شود، دوست دارم آن را کشف کنم.

شبکه HBO تاکنون تاریخ دقیقی برای پخش سریال پنگوئن مشخص نکرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا