بازی

کارگردان ریمیک بازی Splinter Cell یوبیسافت را ترک کرد

کارگردان ریمیک بازی Splinter Cell یوبیسافت را ترک کرد

«دیوید گریول»، کارگردان ریمیک آینده بازی Splinter Cell، پس از ۱۱ سال یوبیسافت را ترک کرد. او در پست لینکدین خود گفت که زمان آن فرا رسیده تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کند.

گریول در یوبیسافت پاریس روی بازی Ghost Recon Future Soldier کار کرده و سپس به یوبیسافت تورنتو رفت تا روی بازی‌های Splinter Cell Blacklist، Assassin’s Creed Unity، Far Cry 4 تا 6 و اخیرا ریمیک Splinter Cell کار کند.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

یوبیسافت در دسامبر گذشته رسما تایید کرد که در حال ساخت ریمیک بازی Splinter Cell، عنوان اکشن مخفی‌کاری خود است که اولین بار سال ۲۰۰۲ به عنوان یک بازی انحصاری برای ایکس باکس منتشر شده بود.

Splinter Cell

گفته می‌شود که بازی با موتور Snowdrop ساخته می‌شود، موتوری که The Division نیز با آن ساخته شده بود و برای ساخت Avatar: Frontiers of Pandora و بازی آینده جنگ ستارگان یوبیسافت نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اخیرا نیز مشخص شده بود که یوبیسافت تورنتو به دنبال استخدام یک فیلمنامه‌نویس است تا داستان بازی اصلی را برای مخاطبان امروزی به‌روزرسانی کند.

یوبیسافت هنوز تاریخ انتشار ریمیک Splinter‌ Cell را اعلام نکرده است و البته بازی هنوز در مراحل اولیه تولید خود قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا