بازی

کارگردان‌های Avengers به تمجید از Uncharted و The Last of Us پرداخت

کارگردان‌های Avengers به تمجید از Uncharted و The Last of Us پرداخت

برادران روسو، کارگردان‌های Avengers: Endgame و The Gray Man، به تمجید از سری بازی آنچارتد (Uncharted) و The Last of Us پرداخته‌اند. 

ناتی داگ یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی است که عناوین آن‌ها همیشه یک تجربه شخصیت‌محور و سینمایی باکیفیت به همراه داشته‌اند. جو و آنتونی روسو در مصاحبه با IGN درباره بهترین سکانس‌های تعقیب و گریز در صنعت بازی‌های ویدئویی صحبت کردند. این دو که در حال تماشا بازی‌های مختلفی بودند، به تمجید از آنچارتد و The Last of Us پرداختند. 

Uncharted احتمالا یکی از بهترین بازی‌های اکشن تمام دوران است. Last of Us Part II نیز یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده تاریخ است. صحنه فرار ابی از هیولای غول پیکر در بیمارستان با الهام از کارهای [استیون] اسپیلبرگ ساخته شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted

آنچارتد و لست او آس

ناتی داگ در حال حاضر روی چند پروژه مختلف کار می‌کند که یکی از آن‌ها ریمیک The Last of Us Part 1 است. The Last of Us Part 1 با گیم‌پلی به‌روز شده در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی آن نیز در دست ساخت است.

ناتی داگ یک بازی چند نفره از لست او اس نیز در دست ساخت دارد که پروژه بسیار بزرگی محسوب می‌شود. باید به سریال The Last of Us با بازی بلا رمزی و پدرو پاسکال نیز اشاره کنیم که فیلم‌برداری آن به پایان رسیده و به احتمال زیادی در سال میلادی آینده از شبکه HBO پخش می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Uncharted – آنچارتد در سینماناخلفی که ادعا می‌کند وارث است
نقد فیلم Uncharted – آنچارتد در سینما


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا