بازی

کارکنان یوبیسافت به زودی اعتصاب خواهند کرد

کارکنان یوبیسافت به زودی اعتصاب خواهند کرد

ایو گیه‌مو (Yves Guillemot)، مدیرعامل یوبیسافت (Ubisoft)، از کارکنان خواسته بود که هزینه‌های شرکت را کاهش دهند و این موضوع با واکنش منفی اعضای شرکت همراه بوده است.

کارکنان یوبیسافت قصد دارد برای افزایش ۱۰٪ حقوق و چهار روز کار در هفته، به اعتصاب رو آورند. این شرکت سال مالی چندان خوبی را پشت سر قرار نداده و چند روز پیش سه تا از پروژه‌های خود را به همین خاطر کنسل کرد. ایو‌ گیه‌مو در ادامه ایمیلی به کارمندان ارسال کرد و از آن‌ها خواست که در مورد هزینه‌ها مراقب و استراتژیک باشند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

اکنون اتحادیه فرانسوی همبستگی فناوری اطلاعات که نماینده یوبیسافت پاریس است، اعلام کرده که مدیرعامل یوبیسافت یک بار دیگر در تلاش بوده تا کارمندهای شرکت را مقصر مشکلات کمپانی نشان دهد. بنابر ادعای این اتحادیه صحبت‌های گیه‌مو یک پیام واضح پشت خود دارند: اضافه کاری، فشار مدیریتی، فرسودگی شغلی.

یوبیسافت

اتحادیه کارکنان ۴ درخواست جدید از یوبیسافت دارد که شامل افزایش ۱۰٪ حقوق تمامی کارکنان می‌شود. این شرکت صدها میلیون دلار از تنسنت دریافت کرده است و با این کار می‌تواند کمی از فشار تورم را کم کند. این اتحادیه درخواست‌ هفته‌های کاری ۴ روزه، شفافیت در تکامل نیروی کار و تعهد قوی در برابر اخراج‌ و استعفاهای نادرست را هم دارد.

اتحادیه فرانسوی همبستگی فناوری اطلاعات برای موفقیت از اعضای این شرکت خواسته تا ۴ ساعت در روز ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) اعتصاب کنند. 

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا