رمز ارز

ژاپن به دنبال خلق آینده بازی‌های بلاکچینی!

زمان مطالعه: دقیقه

یکی از مدیران پروژه بلاکچین Oasys به نام ریو ماتسوبارا (Ryo Mastubara) می‌گوید:

غول‌های بازی ژاپنی برای پذیرش بازی‌های بلاکچینی، تحت تاثیر بخشی از گیمرها که مخالف رمزارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند، قرار نخواهند گرفت. شرکت‌های بزرگی مانند Bandai Namco، Sega و Square Enix چشم‌انداز بلندمدتی به اکوسیستم بلاکچین دارند. آن‌ها فقط به دنبال سود مالی نیستند؛ بلکه می‌خواهند نسل آینده بازی‌ها را خلق کنند.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

ماتسوبارا در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت‌ها به دنبال ادغام فناوری بلاکچین با فرنچایزهای بازی فعلی خود هستند یا خیر، گفت که آن‌ها در حقیقت به دنبال توسعه بازی‌های جدید بلاکچینی هستند. او خاطرنشان کرد، از آنجایی که این بازی‌ها یک مدل کاملا تازه از بازی‌های دیجیتال هستند، هنوز برای ادغام با بازی‌های سنتی به زمان بیشتری نیاز دارند.
به گفته او، یکی از مشکلات این بازی‌ها، وابستگی بیش از حد به قیمت توکن‌های درون برنامه‌ای است. در حالی که بیشتر مردم به دنبال بازی‌های مفرحی هستند که نه‌فقط راهی برای جمع‌آوری توکن، بلکه سرگرم‌کننده باشند.
خارج از ژاپن و در غرب نیز شرکت‌های بازی‌سازی بزرگی مانند Fortnite Epic Games اخیرا به بازی‌های بلاکچینی روی آورده‌اند. هفته گذشته، فروشگاه اپیک‌گیم هم یک بازی رایگان مبتنی بر توکن‌های NFT به نام Blankos Block Party را لیست کرد.

نوشته های مشابه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا