رمز ارز

چین‌لینک در جستجوی قله‌های جدید؛ پیش‌بینی صعود ۴۰ درصدی برای LINK!

چین‌لینک در جستجوی قله‌های جدید؛ پیش‌بینی صعود ۴۰ درصدی برای LINK!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت چین‌لینک (LINK) با افتی ۱.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به محدوده ۱۰.۹۵ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال که دارای موجودی در گردش ۶۳۰ میلیون توکن و ارزش بازار ۶.۹۵ میلیارد دلاری است، همچنان مورد توجه معامله‌گران قرار دارد و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن بالغ بر ۱۷۵.۵۲ میلیون دلار است.

پس از یک دوره تثبیت قیمت در بازه ۱۱ تا ۱۲ دلار، تحلیلگران اکنون سطح مقاومت ۱۳ دلار را زیر نظر دارند. عبور قیمت از این سطح می‌تواند نشانه‌ای از آغاز روند صعودی باشد.

مایکل ون‌دی‌پوپ، یکی از تحلیلگران معروف، پیش‌بینی می‌کند که اگر چین‌لینک بتواند از سطح ۱۳ دلار عبور کند، طی دو هفته آینده روند صعودی خود را آغاز خواهد کرد.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

او این سطح را «کلید آغاز حرکت صعودی» می‌داند که می‌تواند منجر به رشد ۴۰ درصدی و دستیابی قیمت به ۱۸ دلار شود.chainlink-is-a-40-surge-just-around-the-corner-for-link

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده خنثی قرار دارد که امیدها برای افزایش قیمت را تقویت کرده است. از طرفی، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۲ تراکنش بزرگ در شبکه چین‌لینک ثبت شده که نشان‌دهنده افزایش تحرک سرمایه در بین نهنگ‌ها است.

در این میان، شاخص ورود و خروج پول (In/Out of the Money) نشان می‌دهد که ۳۷.۵۱ درصد از آدرس‌ها، چین‌لینک را با قیمت کمتر از ۱۱.۰۸ دلار خریداری کرده‌اند و در حال حاضر در سود هستند، در حالی که ۵۸.۹۰ درصد از آدرس‌ها در زیان قرار دارند. این وضعیت می‌تواند به تقویت مقاومت در بازه ۱۱.۸۱ تا ۱۳.۱۷ دلار منجر شود.

علاوه بر این، داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان‌دهنده ورود ۱۰۵.۴۳ هزار چین‌لینک به صرافی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته است که ممکن است نشانه‌ای از فشار فروش در کوتاه‌مدت باشد.

با این حال، خروج ۱۸۱.۰۸ هزار چین‌لینک از صرافی‌ها در هفته گذشته نشان‌دهنده انباشت بلندمدت است. در بازه ۳۰ روزه نیز خروج ۶۶۲.۲۲ هزار چین‌لینک ثبت شده که این فرضیه را تأیید می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا