عمومی

چگونه دنگ‌مان را از دوستان‌‌مان بگیریم؟ درباره بلو و رونمایی از سرویس جدیدش؛ دنگ

چگونه دنگ‌مان را از دوستان‌‌مان بگیریم؟ درباره بلو و رونمایی از سرویس جدیدش؛ دنگ

همچنین سرویس «دُنگ» این امکان را نیز فراهم کرده که به شکل دستی، تراکنش‌های گروهی را اضافه و برای هر یک عنوانی مشخص کنید. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های مالی خود را به شکلی سازماندهی‌شده‌تر مدیریت کنند و دنگ‌ها شفاف و قابل پیگیری باشد. با این قابلیت همیشه می‌دانید که چه هزینه‌ای را در گروه‌های دوستی و خانوادگی خود پرداخت کرده‌اید و پرداخت چه هزینه‌ای را فراموش کرده‌اید.

درست است که برای استفاده از این قابلیت حتما باید در بلو حساب داشت اما باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این سرویس نیازی نیست که حتما کارت فیزیکی بلوبانک سامان را داشته باشید. حتی اگر هنوز هم حساب فعال در این بانک ندارید تنها در ۷ دقیقه و به راحتی می‌توانید یک حساب بلو باز و دنگ خود را پرداخت یا بلو به بلو کنید. به همین سادگی.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سرویس دنگ، گزینه‌ی یادآوری است. اگر جایی مادرخرج شدید یا بیشتر از بقیه در یک جمعی، دست‌تان را در جیب‌تان کرده‌اید، نگران نباشید. با کلیک روی گزینه‌ی یادآوری می‌توانید به یکی از افراد یا همه افراد در گروه یادآوری کنید که سهم‌شان را پرداخت کنند؛ با بلوبانک، پرونده‌ی یک حساب کتاب جمعی به همین سادگی بسته می‌شود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا