کسب و کار

چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟ (روش ? درصدی)

چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟ (روش ? درصدی)

—————- رپرتاژ آگهی —————–

یکی از پلتفرم‌های پخش آنلاین موزیک، اپلیکیشن اسپاتیفای است که این روز‌ها در بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده و میلیون‌ها آهنگ و موزیک ویدیو و پادکست دارد. از طریق‌ ایمیل یا با آدرس فیسبوک می‌توانید خیلی راحت در این پلتفرم ثبت نام کرده و تمام آهنگ‌های هنرمندان جهان را گوش دهید. همچنین می‌توانید با خرید اشتراک و پرداخت هزینه‌ای مناسب، به قابلیت دانلود موسیقی آفلاین هم دسترسی داشته باشید. با نصب این برنامه ممکن است بخواهید بدانید که چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم. این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ می‌دهیم.
 

چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟

برای دانلود از اسپاتیفای، روش‌های متنوع و گوناگونی وجود دارد. در حال حاضر با توجه به قوانین و امکانات اسپاتیفای شما نمی‌توانید دانلود آهنگ‌ها را به‌صورت مستقیم انجام دهید؛ زیرا ابتدا باید با خرید اشتراک ماهیانه یا سالیانه اکانت خود را پریمیوم کنید. برای اینکه بدانید چجوری از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟ ما در ادامه روش‌های دانلود آهنگ از این برنامه را در ios و android و pc به شما آموزش می‌دهیم.
 

آموزش دانلود آهنگ در ios

بسیاری از کاربران آیفون هنوز هم این سوال را می‌پرسند که چگونه در اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم. این افراد به هیچ وجه نباید از نسخه‌های غیر رسمی این اپلیکیشن استفاده کنند؛ زیرا این برنامه‌ها به‌صورت مستقیم در AppStore موجود نبوده و امنیت کافی ندارند. اگر می‌خواهید بدانید که در ios چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم، باید بگوییم که شما به خرید اشتراک نیاز دارید تا با پریمیوم کردن اکانت خود بتوانید آلبوم یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید.
شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، گزینه offline را فعال کنید تا بدون نیاز به دانلود و تنها با روشن کردن اینترنت بتوانید آهنگ‌های خواننده مورد علاقه خود را گوش دهید. این روز‌ها تقریبا تمام خوانندگان ایرانی و خارجی اکانت اسپاتیفای دارند و موزیک‌های خود را از این طریق منتشر می‌کنند. پس شما هم می‌توانید با نصب اسپاتیفای یک پلی لیست زیبا و جذاب برای خود بسازید.
 

آموزش دانلود آهنگ در ios

 

دانلود آهنگ از اسپاتیفای در اندروید

می‌خواهید بدانید در اندروید باید چگونه آهنگ های اسپاتیفای را دانلود کنیم؟ برای دانلود آهنگ از Spotify در اندروید باید اکانت خود را پریمیوم کنید. همچنین حتما باید به اینترنت WiFi متصل شوید؛ زیرا برای دانلود از اسپاتیفای امکان استفاده از داده تلفن همراه وجود ندارد. پس از ساخت اکانت و خرید اشتراک، وارد برنامه اسپاتیفای شوید.
اگر هم در این برنامه اکانت ندارید، با وارد کردن ایمیل و پسورد برای خود حساب باز کنید. با انتخاب گزینه Your Library می‌توانید وارد Playlist شوید و آهنگ مورد نظرتان را دانلود کنید. با انتخاب گزینه دانلود در صورت سبز شدن آیکون، آهنگ انتخابی شما دانلود می‌شود. بدین ترتیب هر موقع که وارد برنامه شوید با وارد شدن به بخش Library می‌توانید آهنگ‌هایی را که دانلود کرده‌اید، به‌صورت آفلاین هم گوش دهید.
 

آموزش دانلود آهنگ در اندروید

 

دانلود از اسپاتیفای در کامپیوتر

اگر می‌خواهید بدانید که در نسخه دسکتاپ چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم باید بگوییم که ابتدا باید با خرید اکانت پریمیوم این قابلیت را فعال کنید. سپس باید پلی لیست مورد نظر برای دانلود را پیدا کرده و روی دکمه download کلیک راست کنید تا آیکون آن سبز شود. آهنگ‌های دانلود شده به لیست پخش آفلاین برنامه ‌می‌روند. برای دیدن مکان آهنگ‌های دانلود شده در نسخه دسکتاپ می‌توانید به بخش تنظیمات پیشرفته (advanced settings) بروید و سپس روی ذخیره آفلاین آهنگ (Offline Songs Storage) کلیک کنید.
 

دانلود از اسپاتیفای در کامپیوتر

 

بدون اکانت پریمیوم چگونه در اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟

بدون وجود اکانت پریمیوم، دانلود آهنگ از اسپاتیفای غیرممکن است. پس برای ساخت لیستی از جذاب‌ترین آهنگ‌های این نرم‌افزار و دانلود آن‌ها باید اشتراک ماهیانه یا سالیانه این برنامه را بخرید. بنابراین تنها راه دانلود آهنگ در نرم‌افزار اسپاتیفای بدون اکانت پریمیوم، دانلود نرم‌افزارهای دیگر برای دانلود موسیقی است که برخی از آن‌ها به‌صورت کرک شده ارائه می‌شوند و ممکن است سیستم تلفن همراه یا لپ تاپ شما را به ویروس آلوده کنند.
   – اپلیکیشن Allavsoft: اگر می‌خواهید بدانید که چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم بدون اینکه اکانت پریمیوم داشته باشیم؛ یک راه این است نرم‌افزار رایگان Allavsoft را نصب کنید. با این روش می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را با فرمت mp3 و با کیفیت بالا دانلود کنید. جالب است بدانید که این برنامه قابلیت تبدیل ویدئو به فرمت‌های دیگر را هم دارد.
   – اپلیکیشن Audials Tunebite: اگر می‌خواهید آهنگ‌های مختلف را با فرمت‌های متفاوت دانلود کنید، ما به شما نرم‌افزار Audials Tunebite را پیشنهاد می‌دهیم. با نصب این برنامه بدون نیاز به اکانت پریمیوم می‌توانید آهنگ گوش دهید. البته Audials Tunebite فقط برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده و نسخه موبایلی ندارد.
   – اپلیکیشن DigiDNA iMazing: برای اینکه بتوانید راحت و بدون دردسر از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنید، می‌توانید اپلیکیشن DigiDNA iMazing را نصب کرده و به‌صورت آفلاین هم به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش دهید.
   – اپلیکیشن Sidify Music Converter: برای دانلود راحت و ذخیره موزیک در موبایل می‌توانید اپلیکیشن Sidify Music Converter را نصب کرده و بدون نیاز به خرید اشتراک، به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید.
 

در آخر

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که چگونه از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟ در واقع برای اینکه بتوانید موزیک یا پادکست مورد علاقه خود را از اسپاتیفای دانلود کنید، به اکانت پریمیوم احتیاج دارید. با خرید اشتراک و پریمیوم شدن اکانت بدون مشاهده تبلیغ می‌توانید یک پلی لیست از اهنگ‌های مورد علاقه‌تان بسازید و هر کدام را که می‌خواهید دانلود کنید. همچنین می‌توانید بدون نیاز به خرید اکانت پریمیوم و با نصب یک سری برنامه در در android، ios یا نسخه وب، آهنگ‌های جدید خوانندگان ایرانی و خارجی را به‌صورت آفلاین گوش دهید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا