رمز ارز

چه بلایی سر استخراج‌گران اتریوم می‌آید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهندگان رمزارز جدید ETHW (نسخه اثبات کار فورک‌شده از شبکه اتریوم) امروز تأیید کردند که انتظار می‌رود تعدادی از استخرهای استخراج بزرگ اتریوم پس از رویداد Merge از ارز دیجیتال (ETHW) EthereumPoW پشتیبانی کنند.
بر اساس یک سری توییت از حساب ETHW، استخرهای اصلی مانند F2Pool ، Poolin و BTC.com، از استخراج ETHW پشتیبانی می‌کنند. استخرهای ماینینگ، گروهی از ماینرهای رمزارزی هستند که منابع خود را به اشتراک می‌گذارند تا سایر ماینرها بتوانند با آنها کار کنند و شانس بیشتری برای پردازش تراکنش و در نتیجه سهیم شدن در درآمدها داشته باشند.
اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، سرانجام به‌روزرسانی ادغام و انتقال به مدل اثبات سهام را تکمیل کرد. این امر نیاز به ماینرها را از بین می‌برد؛ زیرا اعتبارسنج‌ها جایگزین آن‌ها در ایمن نگه داشتن شبکه و پردازش تراکنش‌ها خواهند شد. اما چندلر گوئو، ماینر برجسته چینی، ماه گذشته کمپینی را برای مخالفت با Merge راه‌اندازی کرد؛ زیرا کسانی که قبلا اتریوم را استخراج می‌کردند، ممکن است با ضرر مواجه شوند.
برای حل این مشکل، سایر توسعه‌دهندگان ایجاد یک ارز دیجیتال جدید از طریق یک هارد فورک را پیشنهاد کردند که همچنان از استخراج اثبات کار استفاده می‌کند. اخبار امروز نیز تأیید می‌کند که حمایت گسترده‌ای از این حرکت وجود دارد. در همین حال، تعدادی از صرافی‌های بزرگ از جمله Coinbase و Binance اعلام کرده‌اند که ممکن است ETHW را لیست کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع دی‌کریپت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا